Gå til innhold
Hundesonen.no

Et Foto I Timen (1. i mnd)


Benedicte
 Share

Recommended Posts

  • Svar 490
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Eller en HOT en

Husk EFIT i morgen da Skal prøve å være med, selv om jeg ikke tror det blir så spennende....

Husk EFIT i morgen, folkens! 1. mai har vel bortimot alle fri, så da kan man ikke skylde på at man har kjedelig skole-/arbeidsdag heller.

Ikke fått med meg dette jeg... vært en ide å lage ny tråd eller forandret undertittelen på denne? :blink:

Jeg fikk det heller ikke med meg. Om dere derfor finner en egen EFIT-dag så er det fint at dere rapporterer tråden slik at undertittel kan endres av en moderator.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

1. mai altså`?? Da må jeg få litt hjelp, vet ikke helt hvordan jeg skal få til å ta jevlige bilder på min bryllupsdag, men det er sikkert nok av andre som gjør det :)

det kommer til å bli en helt fantastisk EFIT :P

da er jeg på valpeshow med Elvis :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. mai altså`?? Da må jeg få litt hjelp, vet ikke helt hvordan jeg skal få til å ta jevlige bilder på min bryllupsdag, men det er sikkert nok av andre som gjør det :whistle:

Fest et engangskamera i strømpebåndet, så er det alltid i nærheten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. mai altså`?? Da må jeg få litt hjelp, vet ikke helt hvordan jeg skal få til å ta jevnlige bilder på min bryllupsdag, men det er sikkert nok av andre som gjør det :whistle:

Men hadde ikke det vært en idè til takkekort, en liten EFIT fra brullupsdagen? Dere må jo da koordinere med en fotograf som for ansvaret for din dag, og en for Yodelmannens dag. Og med litt morsomme kommentarer, f.eks "tenk om han/hun sier nei" ol

Fest et engangskamera i strømpebåndet, så er det alltid i nærheten!

*tjihi*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...