Gå til innhold
Hundesonen.no

Resultater Exporama


Wanderlust

Recommended Posts

"Stygge" brukshunden sin det! :o Gratulerer, igjen!

Vi har bedt henne klage, årntli bruksbelgere skal så vidt det er få blå på utstilling de, de skal ikke få CK, cert og bli BIR :lol::o

Veldig morsomt med Cane, særlig fordi Belgerguri blir så innmari, innmari glad! Jeg tror ikke det er noen som ikke får med seg at Cane vinner, liksom.. hehe :lol:

Gratulerer til Belgerguri og alle dere andre som har gjort det bra :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 152
  • Created
  • Siste svar

Vi har bedt henne klage, årntli bruksbelgere skal så vidt det er få blå på utstilling de, de skal ikke få CK, cert og bli BIR :D:wub:

:D Yep! Han kan jo ikke både være pen og flink da.

Neida - han har jaggu bevist at han er flink (og har flink eier) så på tide at flere enn oss som er avstandsforelska i han ser at han er pen. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til tross for at min venninnes Chihuahua var godt likt av dommeren, klødde hun sånn på halsen at hun hoppet rundt på 3 ben for dommeren.

Da ble det en 0, fordi han mente hunden var halt.. Men kan jo ikke alltid gå bra.

Hannhunden hennes kom derimot på 2. i klassen sin, men ingen fikk utdelt CK der da.. Kanskje man burde ta hintet når det er dommerbytte..? Jaja, venninnen min er veldig fornøyd med oppførselen til begge hundene sine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yoshi hadde sin første offisielle utstilling i junior klassen i går. Jeg gikk med han i går og fikk BIR og vårt første CERT! Rignblomst gikk med han i dag og da fikk han 1.jkk og HP. Men det skal sies til hennes forsvar at dommeren ikke delte uten noen CK til Border Terrierene og Yoshi var eneste hannhund med HP :wub:

Whooops, holdt på å glemme å si at vi var VELDIG fornøyde med helgen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yoshi hadde sin første offisielle utstilling i junior klassen i går. Jeg gikk med han i går og fikk BIR og vårt første CERT! Rignblomst gikk med han i dag og da fikk han 1.jkk og HP. Men det skal sies til hennes forsvar at dommeren ikke delte uten noen CK til Border Terrierene og Yoshi var eneste hannhund med HP :wub:

Whooops, holdt på å glemme å si at vi var VELDIG fornøyde med helgen :D

Gratulerer så masse :D Det var jo en flott start :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yoshi hadde sin første offisielle utstilling i junior klassen i går. Jeg gikk med han i går og fikk BIR og vårt første CERT! Rignblomst gikk med han i dag og da fikk han 1.jkk og HP. Men det skal sies til hennes forsvar at dommeren ikke delte uten noen CK til Border Terrierene og Yoshi var eneste hannhund med HP :wub:

Whooops, holdt på å glemme å si at vi var VELDIG fornøyde med helgen :D

Skulle bare mangle :D Gratulerer så mye :D Border er en artig rase.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet noe om Bernerene?

Franz Ferdinan av Hiselfoss BIR valp.

Fredrik nr. 2.

Unghund hann:

Nr 1 med ck, cert og BIM: Cafrida's Notalgic Nero Nebraska.

Nr 2: Nellyvill's Dinner Date.

Unghund tispe:

Blått til Bare Bianca av Hiselfoss.

Åpen tispe:

Nr 1 med ck, cert og BIR: Hvalbernerns Aida Deeodin.

Nr 2: Ronja.

Få bernere i dag!

Vil gjerne høre resultater fra gruppa om noen får det med seg.

Edit; Fjernet noe pga. litt for mye oppstyr om en liten feiltagelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D Yep! Han kan jo ikke både være pen og flink da.

Neida - han har jaggu bevist at han er flink (og har flink eier) så på tide at flere enn oss som er avstandsforelska i han ser at han er pen. :D

Cane er en veldig fin gutt han, aller mest for det han har inni hodet sitt :wub: Det er veldig morsomt at han har blitt BIR disse to dagene, også fordi at Belgerguri er så gjennomført og fullstendig ekte glad - det er artig for oss litt mer blaserte når hun hopper rundt av glede fordi at dommeren ser at han er akkurat så fin som hun syns at han er :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Franz Ferdinan av Hiselfoss BIR valp.

Fredrik nr. 2.

Unghund hann:

Nr 1 med ck, cert og BIM: Cafrida's Notalgic Nero Nebraska.

Nr 2: Nellyvill's Dinner Date.

Junior tispe:

Blått til Roabamsen's Frøken Fryd.

Unghund tispe:

Blått til Bare Bianca av Hiselfoss.

Åpen tispe:

Nr 1 med ck, cert og BIR: Hvalbernerns Aida Deeodin.

Nr 2: Ronja.

Og that's it, få bernere i dag!

Vil gjerne høre resultater fra gruppa om noen får det med seg.

Takker.Veldig,veldig få ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var vi hjemme.

Dagens kritikk for australske dommer Catole Vaughan:

Good breed type. Has a lovely head and expression, correct earset. Good bone. Good Shoulder and hind ang.

Moves freely. Shown in good conditone.

BIR. Dommeren kom å sa til meg "A lovely bitch" når vi fikk BIR sløyfen. Godt fornøyd med det for en dommer som har dømt rasen endel i hjemmlandet :D

I gruppen var det rene sonen lineup. I gruppen var det 7 som ble plukket ut, der sto Susanne, Jeg, Siri, Caroline og en av Sheltiene Caroline hadde stilt. :wub:

Caroline fikk 1 BIG med Tibrá og Sheltien hun hadde stilt til BIR fikk 4 BIG. Grattis *bøyer meg i støvet*

Hvordan det gikk for de i BIS vet jeg ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Kjenner veldig på det samme. Da min var 11 tenkte jeg "jøss, er det dette som er gammel hund?", for jeg så ingen tegn til alderdom. Nå som hun er er 13 er det derimot veldig tydelig at hun er gammel i kroppen, mens hodet fortsatt vil så mye... Det knuser meg å se henne sånn.
    • Så nydelig han er, dette hjalp IKKE på valpefeberen! Det er noe med de sorte kelpiene…🥹 
    • Så fine bilder 😍 Hun ser flott ut! 
    • Da er han kommet i hus ☺️  Vickulas E’Ra, fra E-kullet som hadde Egypt som tema. Ra er da solguden. Til daglig går han derimot under navnet Tempo.  Han skal bli en liten potet og brukes til agility, rally lydighet og spor. Det blir også litt utstilling tenker jeg ☺️   Vi hentet han i Sverige på mandag og tok en overnatting på Geilo på vei hjem. Han var veldig flink i bilen, sov masse ☺️ På alle pausene våre møtte han alt vi traff av miljøer og folk som om han hadde sett alt før. I går var vi hjemme hjemme.    Første uhell inne var i dag tidlig. Jeg brukte nok litt for lang tid på å kle på meg og lot han stå på gulvet å vente. Hadde ett til uhell senere på dagen også. Han har til nå hatt overraskende god blærekapasitet og tisser stort sett kun etter å ha sovet. Men senere på dagen tisset han inne etter å ha lekt.    I dag hadde vi dagens første biltur i bilbur i bagasjerommet. Det ble konsert. Roet seg i det vi kom frem, så vi fikk avsluttet på godt vis. Kjørte så videre til mine foreldre, og på vei hjem derfra var han mer rolig. Så det kommer seg vel etterhvert.    En ting jeg skal fokusere mer på med denne hunden er ro ute. Så i dag har vi både sittet i ro utenfor her i nabolaget og vært på kafé hvor han satt rolig under stolen og på et tidspunkt sov ☺️
    • Nå har ikke jeg hatt tisper, men personlig er jeg skeptisk til å få tispe, jeg trives veldig godt med hannhund. Så det er nok smak og behag (for noen, andre spiller det ingen rolle for).
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...