Gå til innhold
Hundesonen.no

Resultater Exporama


Wanderlust

Recommended Posts

Gratulerer til alle som har gjort det bra!

MIN SIN CANE SLO ALLE SVARTINGENE HAN OG BLE BIR MED SITT FØRSTE CERT! :o:lol: :lol: :lol::yes: Tusen millioner takk til Caroline og Jeanette for grooming og handlerhjelp, dere er supre! Uplassert i gruppa, men hvem bryr seg om det. :|

OG ZOFIA SLO SØSTEREN SIN OG BLE BIM VALP! :) Tusen millioooooner takk til Tone som ga Zofia en kjempehyggelig opplevelse i ringen!

:lol::o :o :wub::lol:

Kritikker og sånt kan leses i bloggen for de som måtte være interessert. :o

Jeg vet jeg sa det i Exporama, men masse masse grattis - så utrolig gøy å høre! Hyggelig å hilse på deg også, selv om jeg så vidt rakk å si hei :)

Gratulerer til alle som er fornøyd med dagens resultater!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 152
  • Created
  • Siste svar

Gratulerer til alle som har gjort det bra!

MIN SIN CANE SLO ALLE SVARTINGENE HAN OG BLE BIR MED SITT FØRSTE CERT! :o:lol: :lol: :lol::yes: Tusen millioner takk til Caroline og Jeanette for grooming og handlerhjelp, dere er supre! Uplassert i gruppa, men hvem bryr seg om det. :|

OG ZOFIA SLO SØSTEREN SIN OG BLE BIM VALP! :) Tusen millioooooner takk til Tone som ga Zofia en kjempehyggelig opplevelse i ringen!

:):lol::o:lol::o

Kritikker og sånt kan leses i bloggen for de som måtte være interessert. :wub:

Gratulerer masse. Det var kjempegøy :)

...og selvfølgelig gratulerer til alle andre med fine resultater :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får fremdeles ikke multiere...

Belgerguri: så morro *hoppe opp og ned for dere*

JeanetteH: Hurra og klart du tar gruppen imorgen *brune hunder er fint for tenk*

Caroline: kanskje vente litt med å gratte deg da siden dere har sparket mere fra dere og vi vet ennå ikke hvor høyt dere har sparket?

Nei, jeg sier det jeg. Grattis med det dere har gjort *smiiiler*

Og grattis til alle andre som er fornøyd med dagen :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle som har gjort det bra!

MIN SIN CANE SLO ALLE SVARTINGENE HAN OG BLE BIR MED SITT FØRSTE CERT! :o:lol: :lol: :lol::yes: Tusen millioner takk til Caroline og Jeanette for grooming og handlerhjelp, dere er supre! Uplassert i gruppa, men hvem bryr seg om det. :|

OG ZOFIA SLO SØSTEREN SIN OG BLE BIM VALP! :) Tusen millioooooner takk til Tone som ga Zofia en kjempehyggelig opplevelse i ringen!

:lol::o :o :wub::lol:

Kritikker og sånt kan leses i bloggen for de som måtte være interessert. :o

Så moro! Gratulerer :)

Gratulerer så mye til alle andre som har gjort det bra også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle som har gjort det bra!

MIN SIN CANE SLO ALLE SVARTINGENE HAN OG BLE BIR MED SITT FØRSTE CERT! :o:lol: :lol: :lol::yes: Tusen millioner takk til Caroline og Jeanette for grooming og handlerhjelp, dere er supre! Uplassert i gruppa, men hvem bryr seg om det. :|

OG ZOFIA SLO SØSTEREN SIN OG BLE BIM VALP! :) Tusen millioooooner takk til Tone som ga Zofia en kjempehyggelig opplevelse i ringen!

:) :) :):o :o

Kritikker og sånt kan leses i bloggen for de som måtte være interessert. :wub:

Yeeeey :lol::):o Gratulerer :o

Gratulerer så masse til dere andre også :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle som har gjort det bra!

MIN SIN CANE SLO ALLE SVARTINGENE HAN OG BLE BIR MED SITT FØRSTE CERT! :o:lol: :lol: :lol::yes: Tusen millioner takk til Caroline og Jeanette for grooming og handlerhjelp, dere er supre! Uplassert i gruppa, men hvem bryr seg om det. :|

OG ZOFIA SLO SØSTEREN SIN OG BLE BIM VALP! :) Tusen millioooooner takk til Tone som ga Zofia en kjempehyggelig opplevelse i ringen!

:lol::o :o :wub::lol:

Kritikker og sånt kan leses i bloggen for de som måtte være interessert. :o

Åh, GRATULERER! Det er det jeg ALLTID har sagt, Cane er vakrest i verden og smart i tillegg. Finingen! Gratulerer så mye til Zoffis og:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle som er fornøyde med ressultatene! Og speielt til Caroline og Tìbrà med Bir, Big og Bis.4 :wub:

Edit: Er det noen som har bilder fra dagen så vi andre som ikke har vært der også får sett litt? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MIN SIN CANE SLO ALLE SVARTINGENE HAN OG BLE BIR MED SITT FØRSTE CERT! :o:lol: :lol: :lol::yes: Tusen millioner takk til Caroline og Jeanette for grooming og handlerhjelp, dere er supre! Uplassert i gruppa, men hvem bryr seg om det. :|

OG ZOFIA SLO SØSTEREN SIN OG BLE BIM VALP! :) Tusen millioooooner takk til Tone som ga Zofia en kjempehyggelig opplevelse i ringen!

:):lol::o:wub::lol:

VI hopper opp og ned og veiver litt med armene i ren ekstase :). Grattis så mye!

Selv håper vi at vi i morgen skal klare en gruppe plassering, det er egentlig eneste grunnen til at jeg stiller Blaze. Håpet at en dag skal noen legge merke til den brune hunden som ikke skiller seg ut :o:o

Den brune BRUKSHUNDEN som stæsjes etter alle kunstens regler og litt til ? :):):o Jeg har bildebevis *ler*.

Willy tok sitt 12. cert i dag, og ble 2. BHK etter sin pappa Boss som dermed ble BIR og 2. BIG - etter Tibrà :P.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATTIS alle fornøyde!

Selv fikk vi "bare" HP (ja - jeg VET at man burde være fornøyd, første utstillingen, etc..). Men det gjorde jo at man var tidlig hjemme i alle fall!

Dessverre greide jeg å vrikke foten i dag, så definitivt mulig jeg ikke greier å løpe i morgen (men håper på det beste). Må se det an og prøve foten i morgen tidlig. Uansett må jeg opp dit - da buret mitt jo står igjen.

Sees i morgen da dere!

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JeanetteH: Hurra og klart du tar gruppen imorgen *brune hunder er fint for tenk*

Jeg vil jo aldri bli plassert flere ganger i gruppen med mindre jeg faktisk stiller henne, så vi prøver og prøver :wub:

(hun har to gruppe plasseringer fra før, men mye vil ha mer :o )

GRATTIS alle fornøyde!

Selv fikk vi "bare" HP (ja - jeg VET at man burde være fornøyd, første utstillingen, etc..). Men det gjorde jo at man var tidlig hjemme i alle fall!

Dessverre greide jeg å vrikke foten i dag, så definitivt mulig jeg ikke greier å løpe i morgen (men håper på det beste). Må se det an og prøve foten i morgen tidlig. Uansett må jeg opp dit - da buret mitt jo står igjen.

Sees i morgen da dere!

Susanne

Du får gi beskjed om du trenger hjelp i morgen da. Om så bare løpe hjelp så får du stå klar til å stille opp hunden om den ikke vil stille seg. Hvilken ring har du i morgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye til alle fine soniser!

Stoor grattis til Carina, tror aldri jeg har sett noen så glad før! :lol: Og gratulerer til Jeanette med enda en BIR på Blaze, gruppeplassering tar dere i morgen :o

Og grattis til X'ens mamma som ble BIS veteran og vant gruppen sin, og stor grattis til verdens fineste Tibra som gjorde det så bra i dag :wub:

Og gratulerer til Bajaz som ble BIM valp til tross for at han flasset ( :o og har en mamma med utrolig lave forventninger!). Og gratulerer til alle andre jeg sikkert har glemt :lol:

Edit:

Og Fredrik såklart! Og Willy som tok enda et cert!

Jeg har forresten masse bilder, av Zofia, Cane, Talli, Blaze, Tibra + andre aussier, chihuahuaer, små mopser, spisshunder og st.bernhardshundvalp, newfoundlandshunder, staffe, vaskepersonell, faraohund, berner sennenhund, bullterrier, samojed (bare fordi Caroline stilte og ble BIR med den! Gratulerer så mye), dalmatiner, parsonvalp osv. De kommer ut så fort pcen min er oppe og går :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle som har gjort det bra!

MIN SIN CANE SLO ALLE SVARTINGENE HAN OG BLE BIR MED SITT FØRSTE CERT! :o:lol: :lol: :lol::yes: Tusen millioner takk til Caroline og Jeanette for grooming og handlerhjelp, dere er supre! Uplassert i gruppa, men hvem bryr seg om det. :|

OG ZOFIA SLO SØSTEREN SIN OG BLE BIM VALP! :) Tusen millioooooner takk til Tone som ga Zofia en kjempehyggelig opplevelse i ringen!

:lol::o :o :wub::lol:

Kritikker og sånt kan leses i bloggen for de som måtte være interessert. :o

Bajaz gikk sitt siste valpeshow og endte som BIM :) En fin slutt på valpekarrieren syntes nå jeg :)

Gratulerer så mye til alle fine soniser!

Stoor grattis til Carina, tror aldri jeg har sett noen så glad før! :) Og gratulerer til Jeanette med enda en BIR på Blaze, gruppeplassering tar dere i morgen ;)

Og grattis til X'ens mamma som ble BIS veteran og vant gruppen sin, og stor grattis til verdens fineste Tibra som gjorde det så bra i dag :)

Og gratulerer til Bajaz som ble BIM valp til tross for at han flasset ( :o og har en mamma med utrolig lave forventninger!). Og gratulerer til alle andre jeg sikkert har glemt :P

Edit:

Og Fredrik såklart! Og Willy som tok enda et cert!

Jeg har forresten masse bilder, av Zofia, Cane, Talli, Blaze, Tibra + andre aussier, chihuahuaer, små mopser, spisshunder og st.bernhardshundvalp, newfoundlandshunder, staffe, vaskepersonell, faraohund, berner sennenhund, bullterrier, samojed (bare fordi Caroline stilte og ble BIR med den! Gratulerer så mye), dalmatiner, parsonvalp osv. De kommer ut så fort pcen min er oppe og går :P

Signerer disse jeg :D :D Og gratulerer alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forresten masse bilder, av Zofia, Cane, Talli, Blaze, Tibra + andre aussier, chihuahuaer, små mopser, spisshunder og st.bernhardshundvalp, newfoundlandshunder, staffe, vaskepersonell, faraohund, berner sennenhund, bullterrier, samojed (bare fordi Caroline stilte og ble BIR med den! Gratulerer så mye), dalmatiner, parsonvalp osv. De kommer ut så fort pcen min er oppe og går :wub:

Gleder oss til bilder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gled deg for tidlig.... Jeg har noen bilder her av en stakkars brukshund som stæsjes etter alle kunstens regler *ler*.

:wub: Altså du får ikke skryte på deg noe paparazzi bilder når føreren velvillig stiler opp. Men Blaze, hovedhunden, led igjennom seansen. Så spørs om ikke det er hun som gruer seg til at hun skal "outes" som showhund :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:wub: Altså du får ikke skryte på deg noe paparazzi bilder når føreren velvillig stiler opp. Men Blaze, hovedhunden, led igjennom seansen. Så spørs om ikke det er hun som gruer seg til at hun skal "outes" som showhund :o

:lol:

Stakkars Blaze som har en slik ondskapsfull eier, sier jeg bare !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jadda, i år som i fjor ble det gode resultater på hjemmebane (jeg er oppvokst i området der). Tíbrá ble nok en gang BIR med Cert nr. 9 som dere jo har sett. Deretter stilte jeg Cane som fikk sitt første Cert og også ble BIR. Som om ikke det var nok møtte jeg ei tidligere skolevenninne som hadde en Samojed som sto for championatet. En vakker, men litt liten hannhund. Dommeren var Arne Foss, og han er så hyggelig at jeg klarte ikke si nei :wub: Og jaggu, lille Churrahee fikk certet sitt han, og ble champion og attpåtil BIR!

Ja, det ble jo valgets kval i gruppe 1, med 2 BIR i samme gruppe, men medeieren til Tíbrá fikk loset Cane gjennom gruppefinalen, selv om han ikke ble plassert. Samojeden ble heller ikke plassert, da han var heller sliten og lei da vi kom så langt som til gruppa.

Men lille Tíbrá, det er et helt annet kapittel: for andre gang før fylte 1 år VANT hun gruppa og ble ikke mindre enn 4 Best In Show! :o

Gruppedommer var Birgitta Svarstad og BIS-dommer Annika Ulltveit-Moe.

1 BIS var Mops, 2 BIS var Bull terrier og 3 BIS var Saluki :o

Gleder meg masse til å se bilder, og ikke minst til ny utstillingsdag i morgen :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får gi beskjed om du trenger hjelp i morgen da. Om så bare løpe hjelp så får du stå klar til å stille opp hunden om den ikke vil stille seg. Hvilken ring har du i morgen?

Tusen takk! Vi er i ring 13 - første rase inn i ringen (som starter kl 10.00). Skal prøve med Zon, støttebandasje og smertestillende... Men pr nå kjennes det ikke så lovende ut, da..

Grattis til en kjempedag Caroline! Også lille Betty, da...

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...