Gå til innhold
Hundesonen.no

Resultater Exporama


Wanderlust

Recommended Posts

  • Svar 152
  • Created
  • Siste svar
Guest Belgerpia

...og jeg spinner rundt min egen akse og har bare sååååååå lyst til å komme med resultater, men jeg tipper den sonisen har lyst til å fortelle om resultatet sitt helt alene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og jeg spinner rundt min egen akse og har bare sååååååå lyst til å komme med resultater, men jeg tipper den sonisen har lyst til å fortelle om resultatet sitt helt alene...

Og da venter vi slett ikke noe mer.... :wub::o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk melding om at Fredrik ble BIM valp. :wub: Halvsøstra hans ble BIR valp og pappaen deres ble BIM voksen.

Veldig moro at det gikk så bra med Fredrik når eieren stilte han selv for første gang!

Gratulerer så mye til Jeanette og Caroline med BIR. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk melding om at Fredrik ble BIM valp. :wub: Halvsøstra hans ble BIR valp og pappaen deres ble BIM voksen.

Veldig moro at det gikk så bra med Fredrik når eieren stilte han selv for første gang!

Gratulerer så mye til Jeanette og Caroline med BIR. :lol:

Gratulerer så mye med avkommet,til mor og mormor :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med resultatene! Marco var egentlig påmeldt i dag, men vi droppa det av litt forskjellige årsaker. Noe jeg tipper Marco var greit fornøyd med, han er ikke så glad i ringen uansett :wub: Dessuten skal jeg feire bursdag i dag :o Men litt synd var det for jeg tror egentlig at dommeren hadde likt Marco og det ble jo ingen CK utgitt blant de 4 påmeldte.. men kunne jo hende han ikke hadde likt han heller, så da later jeg som at jeg sparte oss for en 2.premie :o

Lykke til i gruppa dere som stiller der og masse lykke til igjen i morgen! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med avkommet,til mor og mormor :wub:

Takketakk. :o

Halvsøstra ble big 2 valp, og veteranen Enslige Evelina av Hiselfoss gikk hen å vant gruppa! Sprekt gjort av en 9 år gammel berner. Krysser fingrene i BIS og BIS veteran!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takketakk. :wub:

Halvsøstra ble big 2 valp, og veteranen Enslige Evelina av Hiselfoss gikk hen å vant gruppa! Sprekt gjort av en 9 år gammel berner. Krysser fingrene i BIS og BIS veteran!

Jeg også,flotte Lina :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle som har gjort det bra!

MIN SIN CANE SLO ALLE SVARTINGENE HAN OG BLE BIR MED SITT FØRSTE CERT! :o:lol: :lol: :lol::yes: Tusen millioner takk til Caroline og Jeanette for grooming og handlerhjelp, dere er supre! Uplassert i gruppa, men hvem bryr seg om det. :|

OG ZOFIA SLO SØSTEREN SIN OG BLE BIM VALP! :) Tusen millioooooner takk til Tone som ga Zofia en kjempehyggelig opplevelse i ringen!

:lol::o :o :wub::lol:

Kritikker og sånt kan leses i bloggen for de som måtte være interessert. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Gratulerer til alle som har gjort det bra!

MIN SIN CANE SLO ALLE SVARTINGENE HAN OG BLE BIR MED SITT FØRSTE CERT! :o:lol: :lol: :lol::yes: Tusen millioner takk til Caroline og Jeanette for grooming og handlerhjelp, dere er supre! Uplassert i gruppa, men hvem bryr seg om det. :|

OG ZOFIA SLO SØSTEREN SIN OG BLE BIM VALP! :) Tusen millioooooner takk til Tone som ga Zofia en kjempehyggelig opplevelse i ringen!

:lol::o :o :wub::lol:

Kritikker og sånt kan leses i bloggen for de som måtte være interessert. :o

Gratulerer Carina!! Dette var jo supermorsomt :)

Gratulerer til andre som har gjort det bra også - selv om de selv ikke har publisert resultatene enda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle som har gjort det bra!

MIN SIN CANE SLO ALLE SVARTINGENE HAN OG BLE BIR MED SITT FØRSTE CERT! :o:lol: :lol: :lol::yes: Tusen millioner takk til Caroline og Jeanette for grooming og handlerhjelp, dere er supre! Uplassert i gruppa, men hvem bryr seg om det. :|

OG ZOFIA SLO SØSTEREN SIN OG BLE BIM VALP! :) Tusen millioooooner takk til Tone som ga Zofia en kjempehyggelig opplevelse i ringen!

:lol::o :o :wub::lol:

Kritikker og sånt kan leses i bloggen for de som måtte være interessert. :o

Gratulerer så masse! Så gøy.. :)

Og gratulerer til dere andre med gode resultater også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var vi hjemme.

Takk for grattis og grattis nok en gang til dere andre, selv om jeg tror jeg alt har sagt det til flere. Sonen ruler :o

Blaze sin krittik fra Valerie Hutton, Australia:

Well balance bitch. Good head. Good length of neck. Lev/exl (litt usikker hva som står) topline. Corr oval feet. In good coat.

Også kan vi sladre pittelitt og holde folk på pinebenken ved å si at Tibrá har sparket meget bra fra seg nok en gang :lol::wub:

Selv håper vi at vi i morgen skal klare en gruppe plassering, det er egentlig eneste grunnen til at jeg stiller Blaze. Håpet at en dag skal noen legge merke til den brune hunden som ikke skiller seg ut :o:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...