Gå til innhold
Hundesonen.no

Tjenestehunden.no


Gåsa

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

japp-samme her.Beslt. varer men aldri en mail eller en bekreftelse.Snart 1 år siden og jeg har funnet det jeg ville ha et annet sted.Virker som hele nettbutikken er et stort kaos og "noen" har glemt å legge den ned :lol: -Useriøst ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestillte et bånd i dag, jeg. Håper da inderlig at det kommer. Sto at de skulle åpne ny nettbutikk i februar, da. Kanskje den er ny nå? Men du Gåsa... Det heter tjenestehund.no, altså. Med den en til slutt kommer du bare inn på politihundelagene :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

japp-samme her.Beslt. varer men aldri en mail eller en bekreftelse.Snart 1 år siden og jeg har funnet det jeg ville ha et annet sted.Virker som hele nettbutikken er et stort kaos og "noen" har glemt å legge den ned :lol: -Useriøst ja

Helt motsatt erfaring hos meg.. De besvarte alt av mailer, og var veldig hjelpsomme når jeg har bestilt noe derifra og hatt spørsmål om varen i ettertid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kathja:huff da såpass.Kanskje du prøvde kjøpe mens de holdt på avvikle førset butikken?Veldig dårlig og kjempe bra du fant varene en annen plass!

Ida:takk jeg vet ikke hvorfor har fått for meg den en på slutten altså!

Fikk aldri svar på mailen men,varene kom etter 2 uker og 2 dager.Tok sin tid men,er strålende fornøyd da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...