Gå til innhold
Hundesonen.no

Frysetørket ben..


Zeagle

Recommended Posts

Vi har kjøpt frysetørket ben til Nemi-jenten vår. Hun ser ut som hun aldri har smakt noe bedre! :lol: Det vi lurer på er om det bare kan ligge slik at hun kan spise når hun vil, eller om hun blir dårlig i magen av for mye??? Hun er hvertfall veldig ivrig og storkoser seg, og i og med at hun bare har vært her i to dager tenkte vi hun fortjente litt ekstra!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sikkert deilig for henne med noe godt å gnage på.

vi har selv rått ben liggendes i frysen som får et av en gang blandt og da lar vi dem spise opp beina, eller lar dem ha dem til de er totalt uinnteresange for dem da tar vi dem vekk.

mine hunder har en tendens til å få litt hard mage når de spiser bein men ellers er det ikke noe verre enn det. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke noe problem å lage selv.

jeg har ofte kokt lever til hundene mine, jeg skjærer dem opp i små treninger og koker de en liten stund (til de blir grå) så er de ferdig, trenger ikke å koke dem lenge.

hundene tar jo helt av når de kjenner lever lukten her i huset.

men jeg har aldrig prøvd å tørke dem (det gjøres i stekovnen) tenkte jeg skulle prøve det neste gang jeg lager slikt. :wink:

det koster jo ike mere enn ca 10-15 kroner for kiloet for en storfe lever og da er jo det mye billigere enn å bruke frysetørket som en kjøper i butikken. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chicka har alltid bein liggende i kurven sin, hun har en egen kurv med bein, leker og en tennisball.

TIPS til dere som gir frysetørret gobit, det finnes frysetørret lever på Rema i dyrehyllen til 25kr for 100gram, myye billigere!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...