Gå til innhold
Hundesonen.no

Miniatyr bull terrier valper


Arkan

Recommended Posts

  • Svar 105
  • Created
  • Siste svar

Hahahaha, ja fine pupper :console: måtte jo bare ha de med...

Nei, de har ikke vært så store siden forrige kull. Trakk seg så og si helt tilbake(selv om oppdretterene hadde gjort hun ganske feit mens jeg var borte så det tok litt ekstra tid). Men det sa nesten litt 'plopp' etter hun ble parra så kom de ut. :P Var ikke sånn første gang hun var drektig, så regner med det skyldes at hun har vært drektig før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg har nå blitt den heldige eieren av et hengebuksvin :)

IMG_5044.jpg

Hun skal på vekta idag, så det blir jo spennende, kanskje...

Drøy uke igjen nå, så titter de små ut. Det er nok bra for jeg tror hun sprekker snart :)

IMG_5016.jpg

Så nå drar vi for å ta siste sprøyte med herpesvaksine, og jeg tror det meste er i boks ellers. Valpekassa måtte få en liten dør, ellers kom hun ikke inn i den. Ikke lett å bli et hengebuksvin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Sånn nå er vi i oppblokkingsfasen som det så fint heter.

Ebba begynte å pese 3.30 i natt og ettersom hun bare peser når hun ligger i sola og det er 30 grader i skyggen er jeg sikker på vi er i gang. Hun har også gravd endel.

Så da er det neste runde med venting. Lurer på hvor lang tid det vil ta :)

Flinkeste lille bullen min synes det er viktig med kos nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn nå er vi i oppblokkingsfasen som det så fint heter.

Ebba begynte å pese 3.30 i natt og ettersom hun bare peser når hun ligger i sola og det er 30 grader i skyggen er jeg sikker på vi er i gang. Hun har også gravd endel.

Så da er det neste runde med venting. Lurer på hvor lang tid det vil ta ;)

Flinkeste lille bullen min synes det er viktig med kos nå ;)

Weeee! :) Da er dere i gang da! Ønsker dere en enkel fødsel med mange velskapte små :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååh, HVOR ER OPPDATERINGENE? :)

Ja, jeg har vært med på valpefødsel før, og vet hvor lite man tenker på sonen, men hallooooo!

Neida - det er bare å få en person til å sitte ved siden av og oppdatere, det... Lett som en plett! (ha ha ha!)

Men ja - krysser fingre og tær for at "no news are good news" og at vi snart får høre om en gjeng nyfødte friske og raske minibulliser!

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PUH! Akkurat når vi lurte på om vi ikke skulle fikse litt mat satte Ebba igang. Resultatet ble 4 hanner og to tisper. 1 fawn eller rød hanne, 2 tricolor hanner, 1 brindel hanne, 1 tricolor tispe og en svartbrindel tispe.

Mor og barn har det bra og roen har senket seg :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...