Gå til innhold
Hundesonen.no

Tullas første kull


Huldra

Recommended Posts

  • Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Grattis :P

Takk! :)

Grattis! :P Jeg tipper tre gutter, en med tan tegninger og fire jenter, tre med tan tegninger og en uten :lol:

Skal du beholde en valp eller?

Det er planen ja, men vi får se. :lol: Men du, jeg synes at med tanke på at det er en promillesjanse for å få tan, så ser dette temmelig optimistisk ut..! Me like! :lol:

Så koselig! Grattis :)

Takker! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

Gratulerer så mye! Skal bli spennende å følge med. Og jeg vil gjerne komme og kosemose med de små når de blir store nok (kanskje junior kan bli med også?).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott,veldig moro med flere kull å se på :P

Så bra da! :lol:

Gratulerer så mye! Skal bli spennende å følge med. Og jeg vil gjerne komme og kosemose med de små når de blir store nok (kanskje junior kan bli med også?).

Selvsagt må dere komme, og junior må selvsagt få sette sitt merke på valpene; bare bra om de får hilse på slike smårollinger (har noen i nabolaget også, men ekstra fint med noen som har kjennskap til hunder og ikke minst valper)! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

Selvsagt må dere komme, og junior må selvsagt få sette sitt merke på valpene; bare bra om de får hilse på slike smårollinger (har noen i nabolaget også, men ekstra fint med noen som har kjennskap til hunder og ikke minst valper)! :)

Han er jo bare kjempeflink med hunder i alle aldre :lol: Og han blir nok mer enn gjerne med på valpekosebesøk :P

Og jeg gleder meg til "pitbullTulla"-valper :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!Spennende da :lol:

Helt enig! :)

Heller nedpå for harde livet :P

Haha! :P

Gjetter på at det blir 10 tan valper, alle hermafroditter :lol: (sånn, da var jeg med på tippingen jeg og :P )

Moro, gratulerer kan man vel si da :) Blir utrolig spennende å se resultatet av dette, tanke på små springerbabyer smelter meg totalt!

Hermafroditter, er det tvekjønnet eller noe? :P Dumma, jeg vil jo ikke ha helt snåle valper heller da! :P

Moroklumpen! :P

:P

Han er jo bare kjempeflink med hunder i alle aldre :) Og han blir nok mer enn gjerne med på valpekosebesøk :D

Og jeg gleder meg til "pitbullTulla"-valper :)

Høres bra ut! :P Pitbull-Tulla gleder seg til litt junior-avlastning fra valpene! :P

Gratulerer, dette blir spennende!

Gleder meg! :) Og lille tøffa-Aynï kommer til å bli en super leketante, det har hun i alle fall fått vist før. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hermafroditter, er det tvekjønnet eller noe? :whistle: Dumma, jeg vil jo ikke ha helt snåle valper heller da! :innocent:

Yes! Jojo tenk så smart da, du trenger bare å beholde en valp også kan den befrukte seg selv om et par år!

hahahaha æsjer jeg til tråden nå :ahappy:

Jeg håper kullet blir AKKURAT slik du ønsker deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye!

:P

Yes! Jojo tenk så smart da, du trenger bare å beholde en valp også kan den befrukte seg selv om et par år!

hahahaha æsjer jeg til tråden nå :lol:

Jeg håper kullet blir AKKURAT slik du ønsker deg!

Dritsmart, og da slipper man jo utgifter (og reise!) til hannhund også - høres egentlig veldig smart ut! ;)

Gratulerer :D

Takk!

Håper det kommer akkuratt passe med valper, og at de fordeler seg på kjønn akkuratt som du vil :D er jo lov å håpe.... ikke sant?

Blir spennende å følge med videre

Vi håper på det perfekte kull; akkurat mange nok valper til valpekjøperne, og akkurat den kjønnfordelingen de vil ha! ;)

Så bra :P

:P

Jeg dør på meg av springervalpiser, så jeg gruer meg litt til det kommer valpebilder her ;)

Det er jo ganske farlig ja; vi har jo allerede bestemt oss for å beholde en (hvis det kommer den rette), men kanskje vil det være lett å beholde ikke bare en, men en til, og en til, og en til, og..?? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med drektig Tulla! :D Det fortjente dere etter den turen hjem! :D

Jeg tipper 3 hannvalper, 2 tisper, derav en tispe med tan-tegninger. ;) Kanskje ikke akkurat hva man ønsker seg av kjønnsfordeling, men, det var det magefølelsen sa nå. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med drektig Tulla! :D Det fortjente dere etter den turen hjem! ;)

Jeg tipper 3 hannvalper, 2 tisper, derav en tispe med tan-tegninger. :D Kanskje ikke akkurat hva man ønsker seg av kjønnsfordeling, men, det var det magefølelsen sa nå. :lol:

Spennende magefølelse du har! Har den stemt tidligere?

Synes absolutt vi "fortjente" en drektighet ja! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...