Gå til innhold
Hundesonen.no

Agility for hester?


SusanneL

Recommended Posts

Da jeg leste tittelen tenkte jeg bare ish, er ikke det hinderløp da? Agility stammer jo fra hestehopping.. :ahappy: Men du verden - dette var stilig! Så skikkelig morsomt ut, men for et styr å "ommøblere" på banen! :getlost: Tøft!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig kult! :D Ikke særlig vanlig å ha SÅ god kontakt med hesten sin! Dette er iallefall ikke noe man kan tvinge en hest til å gjøre og helt tydelig en trygg hest som stoler på sin eier/fører/leder (litt usikker på hva en hest ville kalle det.. :getlost: )! :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, jeg tror jeg er litt rar jeg for jeg ble liksom ikke så ekstremt imponert. Har gjort mye av det selv med hest, riktignok med leietau for det meste da.

Så det at hesten var løs hele veien imponerte jo litt, men agilitybiten var liksom ikke helt fantastisk... hmm så kjip er jeg i dag liksom:P

Men agility for hest hadde vært morro det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskjellen på hest med leietau og hest løs er ganske stor for meg da...

Men artig om du greier å få til noe lignende med løs hest, Shilamon, da er du ikke kjip bare kul! :getlost: Utfordring til deg! Tren litt med en hest du har god kontakt med og som du får til å gjøre sånne ting med med leietau og prøv uten, og så legger du ut film! Vært veldig kult om du fikk det til! :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskjellen på hest med leietau og hest løs er ganske stor for meg da...

Men artig om du greier å få til noe lignende med løs hest, Shilamon, da er du ikke kjip bare kul! :flowers: Utfordring til deg! Tren litt med en hest du har god kontakt med og som du får til å gjøre sånne ting med med leietau og prøv uten, og så legger du ut film! Vært veldig kult om du fikk det til! :wub:

He he, nå virket det jo som om jeg var den overlegne bleien i forrige innlegg da:P he he, var ikke sånn ment. mer det at jeg har gjort lignende ting selv:P Hoppe gjennom ring har jeg derimot aldri testet, så det var litt kult;)

Nå driver jeg ikke med hest lenger og hesten jeg gjorde dette med var en skolehest (eller x-skolehest. Han var litt mentalt ustabil og ble tatt ut av skolen) som jeg hadde ansvar for og som dessverre ikke er med oss lengre da jeg ikke lenger kunne passe han når jeg flyttet norge rundt for å gå på skole. Men det hadde jo vært morro å prøve om jeg får en ny hest og sett hva man kunne få til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...