Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Er det bare jeg som irriterer meg grønn og oransj over alle forumlekene her? Eller syns folk de er kule?

Har for meg at de kun er for å få flere stjerner. MÅ vi ha sånne ordleker?

Går det ann å legge inn ett lite forbud mot de? :roll:

Jeg gidder ikke åpne de engang, men det er så irriterendes at de ordlekene konstant lyser orange og ligger øverst på siden.

DØ FORUMLEK! DØ!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har i alle fall laget kun En lek og denne er like mye for å bli kjent med alle andre her inne!

La den Ikke ut for å samle innlegg, men for å bli mer kjent med folkene her inne i alle fall..

Jeg har ikke noe i mot lekene, det er jo litt morro også, men selv er jeg ikke en aktiv deltaker i disse, men skriver i alle fall inn en gang på dem :)

Kan ikke snakke for alle andre men :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett på andre forum, pluss et forum jeg administrerer selv, (Trondheim Ju Jitsu Klubb - kun internt for oss medlemmer...), at hvis det er rolige perioder og lite trafikk på forumet - så kan sånne leker være rene vitamininnsprøytningen. Trafikken tar seg betydelig opp, og det resulterer i at folk kommer oftere innom.

Det er jo opp til hver enkelt om man vil delta, men jeg personlig synes at det er helt greit med disse lekene :)

Dette er et kjempebra forum. Det jo fullt kjør her inne hele tiden da så vidt jeg kan se. =D>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...