Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvil i fred jenta mi


raia123
 Share

Recommended Posts

Hågakollen`s Raia 26.09.01- 08.12.09

I dag fikk du slippe lille jenta mi og det var utrolig vondt å ta farvel. Skulle så gjerne hatt flere år med deg, tida har gått så alfor fort og det føles som vi fikk for liten tid. Men du orket ikke mere nå, etter en natt med det ene anfallet etter det andre så kunne du ikke stå og jeg fikk ikke kontakt med deg. Så da valgte jeg å gi deg en verdig avsluttning, jeg var der for deg i dag som jeg alltid har vært. Du fikk sovne stille inn i armene mine.. Du har alltid vært min spesielle øyesten fra første gangen jeg så deg, aldri mer skal du krølle deg sammen på fanget mitt eller komme med pratelyder, vrikke på hele kroppen og se på meg med de utrolig nydelige øynene dine:-(.Til tross for at Troja og Morgan fremdeles er her, så føles det så ubeskrivelig tomt ut uten deg, tar meg å kikke etter deg og rope på deg flere ganger. Kommer til å savne den myke gode setter pelsen din under dyna om natta, hvem skal være dynevarmeren min nå?.. Det gjør vondt i magen, og det verker i hjertet mitt, savner deg mer enn ord kan beskrive. Skulle så gjerne ønske vi fikk mere tid sammen,men jeg vet at du har det bra nå. Ta vare på hverandre du og Rollo til vi ses igjen. Elsker deg lille nydelige dumlefrøkna mi. Hvil i fred jenta mi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...