Gå til innhold
Hundesonen.no

En av norges store hundemotstandere og kranglefanter er siktet for drap..


Pan

Recommended Posts

Enits: Jeg skrev en gang jeg syntes det var rart ingen hadde lagt han 6 fot under torva. Jeg ble anmeldt for drapstrussler. Så ser han det du har skrevet risikerer du en slik du og :-p

Siri: På Canis det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 141
  • Created
  • Siste svar

Enits: Jeg skrev en gang jeg syntes det var rart ingen hadde lagt han 6 fot under torva. Jeg ble anmeldt for drapstrussler. Så ser han det du har skrevet risikerer du en slik du og :-p

Siri: På Canis det da?

Jaja, det får så være :P *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer fascinerende er det at tiltalte - og nå frikjente - deltar aktivt i diskusjonen om sin egen sak på nett. Noen har nok et stort oppmerksomhetsbehov...

Skrider frem i kjent stil så jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omtalte deltar rimelig aktivt i diskusjonen om seg selv inne på vårt konkurrerende forum... Let og les :). Man avslører seg lett på måten man kommuniserer på når man maler og maler over samme lest år etter år (for oss som har lest hans skriverier før).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest vivere
Selvsagt er det det, ellers ville han ikke blitt frikjent. Selv om du mener at mannen ikke burde følt seg truet, så hevder han at han gjorde det, altså at det fremkalte sinnsbevegelse og/eller bestyrtelse.
Nå hevder VGs journalist at frifinnelsen skyldes psykiateren som visstnok bare hadde lest rettsdokumentene og ikke snakket med vedkommende selv. Bistandsadvokaten til offerets mor var visstnok ikke interessert i den nå frikjentes forhistorie mens den siktedes forsvarer var svært interessert i hva offeret hadde bedrevet i løpet av sitt 37-årige liv og fikk det til fulle fram i retten. I etterkant uttaler psyk'en til VG at den siktede kanskje ikke var så sinnsbeget eller bestyrtet likevel, siden han både manipulerte åstedet og skjendet liket. Mannen selv burde vel være garvet nok i og med at han uttalte å ha fått utallige trusler i f m hundeloven. Han skriver også at han hadde deltatt i krigsoperasjoner i utlandet i 1980-åra. Såvidt jeg husker tok det minst 20 minutter fra offeret la på røret til bilen ankom åstedet. 20 minutter er et hav av tid i en slik situasjon, men istedet for f eks rømme huset og søke politibeskyttelse evt tilflukt hos sine naboer valgte han å forskanse seg innomhus med en grovkalibret jaktrifle og vente på at oppringeren kom.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...