Gå til innhold
Hundesonen.no

Hjemmesidekommenteringen er for dårlig!


Recommended Posts

Dette forumet ser kjempebra ut, men en ting er sikkert!

Hjemmeside kommenteringen er for DÅRLIG!

Skjerp dere folkens!

Flere må kommentere hjemmesidene som blir lagt ut!

Hva med å ha en egen tpic som heter Linker hvor det kun legges ut linker og ikke spørsmål om filmer, bannere m.m. på denne måten blir det mer oversiktelig også :D

Bare en liten tanke :)

Forresten så synes jeg at dere gjør litt forskjell på folk, for om en persom som har utmerket seg spesiellt legger inn ett innlegg så svarer mange, men om en person som tydligvis ikke har utmerket seg så mye ( :? ) legger inn ett innlegg så er det få som kommenterer!

Slutt med forskjellsbehandlingen!

For sev om det er X eller om det er Y som har lagt ut innlegget så har den Like stor rett på å bli svart!

Bare noen tanker altså :D

(Håper ingen blir sinte på meg nå, for kommer kun med tips)

Men det ser ut som et Fint forum altså :D

Dere gjør en flott jobb Heidi og Espen =D>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var et kjempebra forslag og "oppstramming" Yoshi :)

Det er ikke så lett for de som har hjemmeside (i alle fall ikke meg) å ta opp noe som dette for da virker det som om man "tjaser" for å få flere folk på hjemmesiden :D

Men jeg har tenkt på det selv faktisk, så liker ideene dine og engasjementet ditt :D

Så får vi se om Heidi og Espen finner på noe lurt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heidi å espen finner på mye lurt dem! :) men jeg synns ikke det bør bli for mange ikke-hund relaterte forum her inne heller da.. :D da mister det liksom noe av det hundesonen er, et hundeforum.

Men er enig i at vi kan bli flinkere til å komentere på godt å vondt ja! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heidi å espen finner på mye lurt dem! :) men jeg synns ikke det bør bli for mange ikke-hund relaterte forum her inne heller da.. :D da mister det liksom noe av det hundesonen er, et hundeforum.

Men er enig i at vi kan bli flinkere til å komentere på godt å vondt ja! :D

Klart det ikke burde være for mange ikke hund relaterte forum, men dette vil jo ligge linker til hundeeiere eller hundeinterreserte, altså er jo det temaet hund!

Hun har jo kun foreslått at det skal oprettes en forum som kun heter "linker", og ikke noe annet enn det, det vil jo bli like mye hunderelatert men mer "ryddig".

Vi får høre hva "sjefene" sier :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun foreslår at dere har et eget emne som heter "linker" hvor folk kan lagge ut linken til hjemmesiden (og kun dette, ikke ulike spm om filmer, bilder o.l.) Jeg syns i alle fall det er en god ide :)

Det med kommenteringen kan jo kanskje ikke dere2 gjøre noe med, men andre på forumet kan se beskjeden slik at flere går inn for å kommentere hjemmesidene som blir lagt ut :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke bare skrive linken ut under hjemmesider?

Jo det blir jo gjort også!

Men i tillegg til dette vil det jo være mange som legger ut innlegg om bannerhjelp, html koder, o.l

Det blir fort veldig rotete slik at det ikke er så lett å se hva som er hjemmeside og hva som er noe annet..

Derfor foresøår hun og ha et Eget forum hvor det Kun kan legge ut linker til På den måten blir det lettere for et nytt medlem og se hjemmesidene + for alle andre også :)

Det synes i alle fall jeg er en god ide :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nesten bare reklame det mener jeg da.

Folk kan jo ha hjemmesidene sine i signaturen evt sette de inn i hjemmesider og få kommentarer der.

Enig. De fleste har jo lagt ut adressen til hjemmesiden i signaturen eller sånn at man kan klikke på den uansett. Man kan ikke tvinge folk til å se på hjemmesidene sine. Jeg skjønner godt at man har mer interesse av å se på hjemmesidene til dem man "kjenner" enn dem man ikke vet hvem er. Sånn er det for meg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. De fleste har jo lagt ut adressen til hjemmesiden i signaturen eller sånn at man kan klikke på den uansett. Man kan ikke tvinge folk til å se på hjemmesidene sine. Jeg skjønner godt at man har mer interesse av å se på hjemmesidene til dem man "kjenner" enn dem man ikke vet hvem er. Sånn er det for meg også.

Enig.

Det er faktisk ikke så veldig mye spørsmål om selve det å lage hjemmeside osv, så jeg syns bare det blir bortkastet å ha en egen kategori for hjemmesidehjelp og en egen kategori for linker til brukernes hjemmesider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...