Gå til innhold
Hundesonen.no

Ventetiden er slutt!


Zeagle

Recommended Posts

Ventetiden er slutt! :lol: Vi har endelig fått oss hund!! Wohoo... :D Etter å ha vært innom noen raser ble det faktisk en blandingshund! he he... Falt allerede litt for henne da jeg hørte at de forrige eierne hadde gått fra henne, og latt henne være alene i leiligheten i tre uker!!! Hun er bare utrolig herlig, og verdens snilleste. Selv om hun tisset inne fem min etter at hun kom i hus i natt! :-o He he.. Framover nå skal vi lære oss å gå skikkelig i bånd, og ellers litt lette kommandoer. For å være ni mnd kan hun lite, men lærer fort! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker og bukker alle sammen!!! :lol: Føles som jeg har fått meg en ny skygge i dag.. He he.. Kan ikke komme unna her nei! :D

Ricco: Takker for at du skrev noen ord i min slunkne gjestebok (Ja det viste! :D ) Siden er helt ny så, sitter og skriver inn litt nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at dere har tatt dere av henne! Hun fikk nok en vanskelig start på livet stakkars, men nå går det nok heldigvis mye bedre for henne!  =D>  

Og GRATULERER SÅ MYE!  :lol:  :D  :D

Ja stakar. Tenk at folk bare kan gå fra valpen sin i 3 uker :D:D

Så utrolig forfærdeligt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker og bukker.... Hun hadde en litt tøff start ja, men ser ikke ut som det er varige mèn! :lol: Hun dilter etter oss, og spiser godt.. Litt pysete når vi treffer de største hundene ennå, men det kommer seg. Hun sov i hele natt, det eneste problemet er å få henne til å tisse i bånd da hun ikke er vant til å gå i bånd! #-o Vi kan ikke slippe henne, så dette er en tålmodighets-tissetur! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he.. joda det går bra. Hun venter på rette anledningen tilå gjøre fra seg inne, som når jeg er i dusjen og nettopp har vært ute med henne... #-o I dag var vi og lekte med en tre mnd gammel valp, og det var godt å se at hun løp og var ivrig etter å vise seg. Hun kom til og med når jeg ropte (nesten her gang hvertfallll) og satte seg!! :lol: Har begynt å leke litt mer med lekene sine og... Nå har hun fått et STORT ben og ser ut som hun aldri har smakt noe så godt før. Slukte i seg maten så hun kunne få benet tilbake.... Vi koser oss hvertfall masse, og prøver å bli kjent å lære alle sammen!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nydelig hun er!! :lol:

Skjønner ikke at noen kan være så slemme mot dyr.

En leke kamerat til Chicka var nesten ikke utenfor leiligheten han bodde i på 3år, lå mest i et knøtt lite bur, hvor han badet i sin egen avføring.

Naboene reagerte etterhvert og meldte fra og de kom og hentet han.

Nå er han hos verdens koseligste eldre ektepar og bare koser seg, man kan ikke se på hunden at den har hatt det så vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker og bukker!!! Er så stolt av henne, hun er bare utrolig snill! Trodde ikke det var mulig å bli så glad i henne på så kort tid.. :lol: :oops: :D

Renate A: Skjønner ikke at folk ikke kan innse at hunden ikke har det bra! Greit nok.. det går an å gjøre en feil, ta på seg for mye, Men hvorfor ikke innse det og si "hunden trenger et bedre hjem, noen som kan ta seg av henne"? Bedre det enn å tviholde på stoltheten!!!!! :D :? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...