Gå til innhold
Hundesonen.no

Leke løs


Monaa

Recommended Posts

Hei hei.

Nala er en tispe på 16mnd, som elsker å leke med andre hunder. Bare at hun ikke kjenner så mange.

Er full i energi, og går ilag med så og si alle.

Noen som vet om et sted i Bergen hun kan løpe løs og leke med andre hunder?

Mvh

Mona Og Nala

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Aila vil gjerne leke med andre lekeglade!

Vet ikke hvor i bergen du bor, men nå på denne tiden av året er det veldig kjekt i myrdalen. Der er det massevis av greier hunder og eiere som går tur hver dag, og man møter ofte noen som vil leke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er myrdalen?

Øøø, også jeg som er så stødig på forklaringer. Nå vet jeg ikke hvor du er kjent i bergen, men Myrdalen ligger på veien mot Totland. Man kjører til Nesttun, videre til Elveneset/Ulsmåg, svinger av i krysser rett bortenfor Ulsmåg Skole, og begynner ferden oppover mot Totland :icon_cry: Deretter kjører man 2 min(ca?. Ser først et vann på venstre siden, deretter et hus, også noe industribygg(aner ikke hva det er egentlig), også ligger det en tursti på venstre side. Det pleier å stå mye biler parkert rett før åpningen til veien, og noenganger nedover hele veien forbi industribygget. Ikke vanskelig å finne om man først er kommet seg forbi Ulsmåg og inn på totlandsveien :ahappy:

Vil egentlig ikke anbefale å gå der om søndagene, mye gretne barnevognsmafiaer der da. Lørdagene kan være litt folksomt også, men det går fint. Men i ukedagene er det strålende. Bare koselige og hyggelige folk. Noen joggere, noen eldre par, og hauger med hundefolk i løpet av dagen :) Minuset er jo at det ikke er opplyst, så om man drar opp på ettermiddagen er det jo klart litt mørkt. Men går en del hundefolk der da også. :D

Jeg går der nesten hver dag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset! :thumbs:

Har ikke vert der før, så verdt å prøve :banana:

Søndager liker eg ikke de fleste kjente tur steder, da det er som oftest veeldig mange folk ute å går da. Går heller de stedene i ukedagene. Helst når andre er på jobb, da er det behagelig :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset! :thumbs:

Har ikke vert der før, så verdt å prøve :banana:

Søndager liker eg ikke de fleste kjente tur steder, da det er som oftest veeldig mange folk ute å går da. Går heller de stedene i ukedagene. Helst når andre er på jobb, da er det behagelig :aww:

Veldig enig med deg der. Har du muligheter for å gå på formiddagen altså? :aww: Kanskje vi kan treffes der en gang, så kan hundene få leke litt også. Er en ganske stor mark ved vannet i begynnelsen av turen. Der er det morro for hundene å leke :lol: Pleier å gå på formiddagen nemlig, når andre er på jobb, og da er det herlig å gå der :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Når og hvor som helst for vår del. Vi går en del på Kongen (Gamlehaugen) på formiddagene da, der er det lite folk og fine lekeplasser, så kanskje der?

Legger ved noen bilder av € og Aila til MarteV (håper det er greit Marte?):

DSC06503.jpg

DSC06329.jpg

DSC06334.jpg

DSC06440.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan i morgen MarteV, lett! :whistle: Hva sier du til klokken 13 f.eks? Har du kanskje lyst til å være med Akita? Det hadde jo vært kanonkjekt! Euro og Aila går jo kjempefint sammen, så hadde sikkert vært kos med en venn til barna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan i morgen MarteV, lett! :whistle: Hva sier du til klokken 13 f.eks? Har du kanskje lyst til å være med Akita? Det hadde jo vært kanonkjekt! Euro og Aila går jo kjempefint sammen, så hadde sikkert vært kos med en venn til barna!

Klokken 13 er knall! Vi stiller :hmm: Og ja, enda en i gjengen hadde vært morro!

På gamlehugen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan hende jeg stikker innom hvis dere vil ha med en til :whistle:. Litt usikker på om jeg får tid, for jeg skal på jobb.

Er det greit å parkere der nede forresten?

Så bra! Det hadde vært kjekt :hmm: Er vel Charpi som er best kjent der, men har fått med meg at parkeringsmuligheter tilknyttet gamlehaugen er det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Det hadde vært kjekt :whistle: Er vel Charpi som er best kjent der, men har fått med meg at parkeringsmuligheter tilknyttet gamlehaugen er det :hmm:

Da får jeg se om ikke jeg kan ta meg en tur ned. Vet om en firbent som ville blitt veldig glad i hvert fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...