Gå til innhold
Hundesonen.no

Bilder DOGS4ALL


Papillon

Recommended Posts

Får vel starte først jeg da. Bildene ble ikke akkuratt av de beste, menmen.. Prøvde på litt forskjellige innstillinger, desverre uten så kjempebra resultat. *Skylder på lysforholdene i hallen* Ble ikke så veldig varierte bilder heller, mest fra portis og pyrreringen :hmm: Bare å legge inn dine egne bilder i tråden :hmm:

001.JPG

LP 1?

002.JPG

044.JPG

Wheaten

045.JPG

Frøken

050.JPG

054.JPG

Harley

Min link

061.JPG

065.JPG

En litt stilig portis!

064.JPG

068.JPG

Alfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Skal ikke skryte av kvaliteten jeg heller, men ser frem til nytt objektiv til jul (bruker fortsatt det som fulgte med!)

IMG_6499.jpg

IS

IMG_6508.jpg

GD

IMG_6480.jpg

Stabyhoun

avls-1.jpg

Vi gjorde det jo bruktbart sånn resultatmessig også :wub:

zack.jpg

Champ. hanne

IMG_6382.jpg

Kennel Almanza BIS oppdrett

IMG_6336.jpg

Bakerste delen av gruppa vår

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg elsker den nye linsa mi :D Fikk prøvd meg inne i hall for første gang. (Bildene i hall E ble best, pga lyset der inne var mye bedre).

Kjempeflotte bilder altså! Åssen linse? :wub:

Kommer vel muligens noen bilder fra meg etterhvert.. Må redigere og fikse først :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeflotte bilder altså! Åssen linse? :wub:

Kommer vel muligens noen bilder fra meg etterhvert.. Må redigere og fikse først :D

Takk :D Gøy å få tatt noen brukbare i en hall for en gangs skyld :D Eneste man savner er litt zoom ;)

Linsa er en Nikkor AF-S 50mm f/1.4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :wub: Gøy å få tatt noen brukbare i en hall for en gangs skyld :D Eneste man savner er litt zoom :D

Linsa er en Nikkor AF-S 50mm f/1.4

Å ja stemmer ja :D Har du zoomet på bildene i ettertid, eller fikk du sneket deg innpå alle hundene? Tenker på å ta med meg Sigma 50mm f:1.4 på utstilling jeg også, men mistenker at dyrene blir litt langt unna... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja stemmer ja :wub: Har du zoomet på bildene i ettertid, eller fikk du sneket deg innpå alle hundene? Tenker på å ta med meg Sigma 50mm f:1.4 på utstilling jeg også, men mistenker at dyrene blir litt langt unna... :D

På dsg har jeg ikke zoomet på så mange(da satt jeg helt inntil ringen), men på de oppvisningsbildene måtte jeg zoome meg inn en del på noen av bildene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :wub: Gøy å få tatt noen brukbare i en hall for en gangs skyld :D Eneste man savner er litt zoom :D

Linsa er en Nikkor AF-S 50mm f/1.4

Lurte på om det var du som satt på gulvet utenfor gårdisringen ja, og da stemte jo det... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurte på om det var du som satt på gulvet utenfor gårdisringen ja, og da stemte jo det... :wub:

Ja, det var meg det. Og gikk opp for meg hvem du var etter hvert også, men var bare ikke helt sikker før jeg kom hjem å sjekket hjemmesiden din :D Hampus er jo knallflott :D Tror jeg har noen bilder av dere på hjemmesiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...