Gå til innhold
Hundesonen.no

''Jeg har oppdatert bloggen''-tråden


MartineH
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Svar 2.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Har vært på flere turer, og skrevet en kommentar om Mannegruppa Ottar.

Skrevet om erfaringer om to raser https://gyldenlykke.wordpress.com/2016/04/10/dalmatiner-versus-golden-retrieverjaktvarianten/

Har blogga igjen. Det gikk litt hardt for seg etter siste blogginnlegg (oppringning av en rekke nummer registrert på fremmede menn), så jeg mista litt piffen, men fanken heller, altså. Trur det er på

Posted Images

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
På 13.3.2017 at 7:21 PM, SandyEyeCandy skrev:

Herlighet! Håper det går bra med Lita! :hmm: 

 

2 timer siden, MegaMarie skrev:

Uff, masse god bedring til Lita. Håper hun kommer seg!

Takk, det går fremover. Hun hadde frapperende god effekt av den galastopen. I løpet av ett døgn har pattene trukket seg en del inn, og det renner ikke melk fra dem lenger. Hun får nå mange små måltider med spesialmat, antibiotika og smertestillende, og vi fortsetter nok med det et par uker fremover, før vi seponerer antibiotikaen og prøver å kutte ned på smertestillende. Hun tigger igjen, og har fått tilbake "ulveblikket" når noen har mat i nærheten  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Lotta elsker å søke :)
Jeg gnåler mye om belønning og motivasjon på kurs og treninger jeg holder. Det ER utrolig viktig i en sport som smeller at hunden er selvgående og greier å holde trøkket i lange søk. Så det å OVERTRENE ift hvor lenge hunden skal søke er et mål og en metode om man vil ha en hund som holder koken lenge selv uten funn. Her fra kveldens trening med Lotta. Hun søker på "kjøretøy" utendørs, med litt vind og enkelte regndråper. Det ble lagt ut 5 duplikater med ID-lukt. HUn brukte 10 minutter på å finne alle 5, (hun fant 4 stk innenfor konkurranse-tid). Jeg er mest av alt fornøyd med motivasjonen hun her viser for søk. Hun kunne godt ha fortsatt da jeg stoppet henne :)


http://www.lotta-fra-brakmakergata.com/news/treningskveld-pa-bioforsk/

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...