Gå til innhold
Hundesonen.no

''Jeg har oppdatert bloggen''-tråd


Recommended Posts

Jeg lurte på om vi kunne få en ''jeg har oppdatert bloggen'' tråd? Rett og slett en tråd der man skriver at man har oppdatert bloggen(ikke hjemmesiden) og eventuellt om hva. For at det skal bli ryddig, så kommenterer man ikke i tråden, men da heller i bloggen til den som har oppdatert.

Jeg ser at det er endel slike innlegg i akkurat nå tråden, på facebook, msn osv. Også er det veldig kjekt å oppdage nye blogger og lese rundt når man ikke har sååå mye å finne på :) De som ikke er interessert kan jo bare la være å klikke på tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir jo ikke helt det samme med en ren bloggtråd sammenlignet med "Vis din hjemmeside". Hvertfall føler jeg at å vise hjemmesiden og oppdateringer man har gjort i forhold til design, innhold osv er annerledes enn at man har oppdatert bloggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønte dette som at man skal ha det som en felles "har oppdatert bloggen"- tråd? Altså at alle oppdateringer er i samme trd og ikke hver blogg har sin egen? I så fall er jeg veldig for, men ser ikke helt problemet med å lage noe sånt bare på eget inititativ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønte dette som at man skal ha det som en felles "har oppdatert bloggen"- tråd? Altså at alle oppdateringer er i samme trd og ikke hver blogg har sin egen? I så fall er jeg veldig for, men ser ikke helt problemet med å lage noe sånt bare på eget inititativ

Det er jammen sant! Første man som blogger og har lyst til å fortelle det, lager egen tråd, og så fyller vi andre på :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det gått ann at en admin gjorde slik at innlegg eldre enn 20 dager fks. ble slettet automatisk? Så blir ikke tråden superlang og rotete... eller 10 dager, vet ikke jeg, kan jo kanskje se hvor stor aktivitet det blir i tråden først, men er det stor pågang trenger det kanskje ikke være 3 uker egentlig. :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...