Gå til innhold
Hundesonen.no

Generelle tilbakemeldinger


Recommended Posts

  • Svar 175
  • Created
  • Siste svar

Slik har det vel aldri vært. Jeg foreslår at at du holder inne CTRL på tastaturet eller høyreklikker og velger ny fane/tab :)

Har da åpnet seg i nytt vindu/fane tidligere. Ellers husker jeg skikkelig feil. Har da aldri blitt navigert bort fra siden om man har trykket på en link.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har da åpnet seg i nytt vindu/fane tidligere. Ellers husker jeg skikkelig feil. Har da aldri blitt navigert bort fra siden om man har trykket på en link.

Jepp - linkene ble åpnet i nye vinduer/faner tidligere, det gjør de ikke nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for konstruktiv tilbakemelding :D Hva slags nettleser bruker du? Safari eller noe sånn? Kunne du gitt meg ett print screen?

De andre tingene skal jeg fikse! Bortsett fra nytt innhold. Som du ser er det flere ting den viser. Nye medlemmer, nye kalenderoppføringer etc.

Jeg bruker bare vanlig IE jeg :). Legger ved en print screen med piler på det jeg påpeker :). Ellers var det fint at fargen på quotene ble endret *klappe flink gutt på hodet*.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker bare vanlig IE jeg :). Legger ved en print screen med piler på det jeg påpeker :). Ellers var det fint at fargen på quotene ble endret *klappe flink gutt på hodet

Jeg har akkurat samme "fremtoning" som Siri, bruker også IE - men kanskje har det noe å si hvilken versjon IE det er? Her på jobben har man fremdeles ikke konvertert til noen ny versjon, og hoppet over et par oppgraderinger (får ofte melding om at jeg bruker for gammel nettleser. Vet ikke om Siri også bruker gammel nettleser..

Yuhu - idag gikk det unna på farten her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat samme "fremtoning" som Siri, bruker også IE - men kanskje har det noe å si hvilken versjon IE det er? Her på jobben har man fremdeles ikke konvertert til noen ny versjon, og hoppet over et par oppgraderinger (får ofte melding om at jeg bruker for gammel nettleser. Vet ikke om Siri også bruker gammel nettleser..

Ahhhhh... ja, selvsagt - gammel nettleser kan være forklaringen. Jeg har også brukt jobb-PC'n i helga og vi har ennå ikke oppgradert til ny nettleser (men det skal visstnok skje nå til helga, så da får man vel bare håpe det blir greit) :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahhhhh... ja, selvsagt - gammel nettleser kan være forklaringen. Jeg har også brukt jobb-PC'n i helga og vi har ennå ikke oppgradert til ny nettleser (men det skal visstnok skje nå til helga, så da får man vel bare håpe det blir greit) :).

Jeg bruker ny versjon av firefox, her går det unna som rakker'n

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...