Gå til innhold
Hundesonen.no

Drømmemannen


MegaMarie

Recommended Posts

  • Svar 313
  • Created
  • Siste svar
Kjekking da! :) Man må jo lære seg og tolke kjappe skrivefeil. K er ved siden av L, derfor kan man fort skrive feil. :rolleyes2:

bah.... godt poeng! Jeg bare antok at det var et ord jeg ikke kjente til *flire unnskyldende*

mente kjelling jo, som i Christan kjelling, på norske landslaget for herrer i håndball :getlost:

eh.... ok.... Sånt fungerer jo dårlig på folk som jeg som knapt nok vet at det er en sport som heter håndball (nuja, litt overdrevet :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes drømmemannen bør være hundeinteressert. Og morsom...og han bør jo synes at jeg er morsom også da :)

heheh.. spørs hva HAN bryr seg om da.. hehe

.. Ellers liker jeg litt kraftige gutter jeg da.... Tommy Steine feks... :rolleyes2: :)

:getlost: Det er tremeningen min. Og han har faktisk Parson Russell han også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes drømmemannen bør være hundeinteressert. Og morsom...og han bør jo synes at jeg er morsom også da :P

:) Det er tremeningen min. Og han har faktisk Parson Russell han også :)

Hehey... KULT! fiks en date a! :rolleyes2: (vi skiter i at han er gift... :getlost: ) Vet at han har Jack Russel... Tommy er bare sååå kjekk :D

Edit: Parson russel står det ja.. Trodde det var jack han hadde jeg.. j, da lærte jeg noe nytt i dag også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil være datteren din :)

(mamma skulle gjerne vært hundeoppdretter og like samme typer) :rolleyes2:

:) Du er nå søt da...

Tenker din mamma er er verdens beste mamma jeg :getlost: Hilste ikke jeg på henne på Hamar da? Ved store ringen.

*men kanskje vi skal ta henne i et lite hunde/mannekurs?*

Har vel hatt min dose med drømmemenn jeg, alt fra barka rockere til pene smørpakker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Du er nå søt da...

Tenker din mamma er er verdens beste mamma jeg :) Hilste ikke jeg på henne på Hamar da? Ved store ringen.

*men kanskje vi skal ta henne i et lite hunde/mannekurs?*

Har vel hatt min dose med drømmemenn jeg, alt fra barka rockere til pene smørpakker :D

Nei, hun var ikke der på søndagen, men ja! Kurs takk! (she need) Men hun er bra hun :rolleyes2: :getlost:

Viggo Mortensen!

viggo_mortensen_10.jpg

:)

Iiih <3 Han OG Hidalgo er sikleobjekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her snakker vi drømmemenn altså...:)

Travolta på sine yngre dager

http://blogs.babble.com/famecrawler/wp-con...volta-photo.jpg

SE PÅ DET DER!

Sånn var han når han var ung- hvordan endte han opp? JO, som Edna Turnblad i Hairspray :rolleyes2: :getlost:

Kanskje, hvis jeg begynner å gå etter skikkelig stygge gutter, så blir den heldige jeg til slutt gifter meg med DRITPEN om noen år?! :)

INGVILD SKREV DET -.-

PS: Jeg synes forsåvidt Travolta alltid har vært stygg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker denne tråden her :rolleyes2:

Shemar Moore

I rest my case! :getlost:

Ah... dette eksemplaret er en fryd for øyet ja!

Men litt rart igrunnen, dersom jeg skal ta utgangspunkt i meg selv så har jeg en tendens til å "falle" for mannfolk som snakker med engelsk aksent - og det rimelig uavhengig av utseende :S Har jeg en aksent-fetisj da? *flire*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...de gutta der blir litt for puse-pene altså! :)

Menn skal være menn!! :rolleyes2:

Åh, jeg kunne ikke vært mer enig! Menn skal ha skjegg og hår på brystet som jeg kan kose med! :getlost:

Og jeg har ingenting imot å få svineinfluensa dersom det er denne legen som skal behandle meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...