Gå til innhold
Hundesonen.no

Drømmemannen


MegaMarie

Recommended Posts

Godt smaken er som baken.. hehe... Har funnet en meget god kandidat jeg, oppdretter er han og greier og er mye på utstillinger.. har "pelshund" så han kan pelsstell for å si det sånn... men fyren er jo da selvfølgelig gift.... :icon_redface::whistle:

Åh, jeg har sett mange slike.. Man blir jo nesten misunnelig :D

Altså, men jeg kan ikke si at jeg har sett mange slike som har pelshunder da. Men mange slike pene mannebein, som kan hund, men som er gift eller helt opptatt..

Ehm.. Selv er jo opptatt :)

Jeg er igrunn veldig fornøyd med den jeg har.. De positive sidene veier ihvertfall opp for de negative, akkurat som med hundene mine :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 313
  • Created
  • Siste svar
Åh, jeg har sett mange slike.. Man blir jo nesten misunnelig :icon_redface:

Altså, men jeg kan ikke si at jeg har sett mange slike som har pelshunder da. Men mange slike pene mannebein, som kan hund, men som er gift eller helt opptatt..

Ehm.. Selv er jo opptatt :whistle:

Jeg er igrunn veldig fornøyd med den jeg har.. De positive sidene veier ihvertfall opp for de negative, akkurat som med hundene mine :D

Joda, har da sett endel brukshund menn.. men veldig få "pelshund" menn som ikke er homser.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt smaken er som baken.. hehe... Har funnet en meget god kandidat jeg, oppdretter er han og greier og er mye på utstillinger.. har "pelshund" så han kan pelsstell for å si det sånn... men fyren er jo da selvfølgelig gift.... :icon_redface::whistle:

Men slikt bryr man da seg vel ikke om? Eller hva? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker gamlere "menn" enn deg, men ikke så gamle som det de ser på xD Jeg kan desverre ikke si meg enig i at de der var hott :whistle:

14-17. 18 er liksom sånn at han MÅ være veldig pen, så det ikke ser ut som om jeg bare liker han pga. alderen :)

Over atten er bare ekkelt..

Jeg vil se bilde av denne fantastiske 18-åringen jeg, så kan jeg bedømme :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14-17. 18 er liksom sånn at han MÅ være veldig pen, så det ikke ser ut som om jeg bare liker han pga. alderen :D

Over atten er bare ekkelt..

Jeg vil se bilde av denne fantastiske 18-åringen jeg, så kan jeg bedømme :whistle:

Seriøst ? :) Under 18 skjer ikke her, og jeg er like gammel som deg. Eksen min er 22 :D

Og tilbake til topic: Innbilsk! :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg lurer veldig på hva mamma hadde sagt om jeg kom hjem med en 22 år gammel mann :whistle:

En fyr på 22 er langt ifra nødvendigvis en mann. Men skjønner såklart at du synes det er for gammelt for deg, bare positivt det.

For min del derimot, har ikke alder så mye å si, sålenge han ser sånn..

sånn..

sånn..

eller sånn ut:

:icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14-17. 18 er liksom sånn at han MÅ være veldig pen, så det ikke ser ut som om jeg bare liker han pga. alderen ;)

Over atten er bare ekkelt..

Jeg vil se bilde av denne fantastiske 18-åringen jeg, så kan jeg bedømme :icon_redface:

MINST 17! Men nå er jeg snart 17 selv da. Jeg syns 3 års forskjell er toppen, men jeg liker ikke det så godt selv for min bror er 3 år eldre enn meg så det blir som om jeg dater min bror eller venner av han xD Gad, tenk at jeg er blitt så gammel at 20 år plutselig er greit :)

eller sånn ut:

:D

Mmmmmmmhm! :D Det var rett før jeg fikk se denne kjekkasen LIVE i London når det var premiere på en film han spilte i da jeg var der i høstferien. Men så stakk jeg før han kom :D Og det var rett før han kom ;)

Jeg kunne lett vært sammen med han selv om han var 40 liksom :whistle:

Drømmemannen sier at alle som vil se hvordan han ser ut kan møte han i kveld, inne i skogen bak huset hans. Mystisk! Jeg må ligge til at jeg har superskummelt hus, på toppen av en bakketing, i skogkanten. Det passer jo i dag på selveste halloween, eller hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hestegutter.. hvorfor finnes det INGEN pene hestegutter på 16, som tilfeldigvis forguder meg :icon_redface:

Joo! Skal sies jeg liker de tynne, lange, pene, renslige og pittelitt femi, men IKKE for mye. Hihi :)

Jeg liker den unge Alice Cooper, Mick Jagger og Keith Richards.... :whistle: Men nå er alle oldisgamle jo. Og forresten, John Lennon er sikle objekt han. Men han er død.

Nei her går vi ikke etter utseende hvertfall :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm må jo si at josh hartnett er rimelig kjekk og kjelling :)

men skulle gjerne hatt en med over middels interesse for hest eller hund, helst begge deler :icon_redface::whistle:

Drømmemannen er veldig interessert i hester :D Han rir ofte hester rundt i hagen sin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...