Gå til innhold
Hundesonen.no

Drømmemannen


MegaMarie

Recommended Posts

Han mener selv at han utfyller alle sonis jenter/damer sine drømmemann krav. Sitat fra mannen selv:

kjekk- Jepp

pen- mhm

rik- Litt værre

hundeinteressert - kan si det ja

smart- stemmer

mystisk- om jeg vil

romantisk - om jeg vil

morsom- ofc

sexy- om jeg er kjekk og pen, er vel jeg også sexy?

høy- litt værre, men 1,80 funker da?

mørk- hva ****?

sjarmerende- Tihi

snill - Det kan man si

atletisk - Jaa, backflip <3

vel(utstyrt)bygd mann - om du bare viste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 313
  • Created
  • Siste svar
En mann som tiltaler seg selv som drømmemann må sies å neppe være nettopp det.

:) innbilsk!

Akkurat det jeg sa til han også! Ingen kom til å ville ha han fordi han var innbilsk. Men han ville ikke høre.

Simira: Han kan ikke spille gitar, men han kan sjarmere svigermor :)

IA: Han er 18 år, har lappen, bil og hus! Løp og kjøp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat det jeg sa til han også! Ingen kom til å ville ha han fordi han var innbilsk. Men han ville ikke høre.

Altså bare ved høyden aleine så bomma han stort :) Mannfolk i mitt hus må være minst 183cm :) og gubben jeg har er 186cm. er 176cm så jeg vil kunne ha sko med hæler på om jeg vil det uten at gubben får mindreverdskomplekser(it's happend!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså bare ved høyden aleine så bomma han stort :) Mannfolk i mitt hus må være minst 183cm :) og gubben jeg har er 186cm. er 176cm så jeg vil kunne ha sko med hæler på om jeg vil det uten at gubben får mindreverdskomplekser(it's happend!)

Ja, jeg var spent på hva han kom til å si om høyden sin altså XD For den er kanskje ikke helt noe man skal skryte over? Eller.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte denne til "Drømmemannen":

Det tar 7 sek for maten å passere fra munnen til magen. Et menneskes hårstrå kan holde 3 kg. Lengden av penis er tommelens lengde ganger tre. Lårbeinet er hardt som betong. Kvinnens hjerte slår raskere enn mannens. Kvinnen blunker to ganger mer enn mannen. Vi bruker 300 muskler bare for å holde balansen når vi står. Kvinnen har alt lest hele denne mailen. Menn ser fortsatt på tommelen sin....!

Only Blondie sier:

så du på tommelen din?

Drømmemannen sier:

faktisk ikke =o

Only Blondie sier:

:-O

Drømmemannen sier:

Gjørde det nå da :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...