Gå til innhold
Hundesonen.no

shetland sheepdog oppdrettere


elindm

Recommended Posts

Jeg trenger hjelpe med og finne bra oppdrettere av Shelti, den skal brukes i agility.

Eller er ikke jeg som skal ha det, men ei i klubben så skal bare hjelpe dem litt.

De er en familie på 4, men 3 som bor hjemme. Mammaen og datteren på 15 driver med agility. De har en Cavalier fra før, denne skal mora drive med når de får to. Datteren er den som skal ha sheltien.

De hvil ha en fin agility hund pluss at den skal gå fint inn i familien. Det som er mest viktig er at foreldrene skal være rønket for HD.

Er det noen som har noen tips og kjenner til noen bra oppdrettere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger hjelpe med og finne bra oppdrettere av Shelti, den skal brukes i agility.

Eller er ikke jeg som skal ha det, men ei i klubben så skal bare hjelpe dem litt.

De er en familie på 4, men 3 som bor hjemme. Mammaen og datteren på 15 driver med agility. De har en Cavalier fra før, denne skal mora drive med når de får to. Datteren er den som skal ha sheltien.

De hvil ha en fin agility hund pluss at den skal gå fint inn i familien. Det som er mest viktig er at foreldrene skal være rønket for HD.

Er det noen som har noen tips og kjenner til noen bra oppdrettere??

Man får vel ikke registert valper uten at foreldrene har kjent HD-status?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HD er ikke noe krav nei. For det er en del i har pratet med og de rønker ikke hundene sine. Men jeg synes det er veldig viktig for det er jo en del HD i rasen. Og ettersom den skal brukes i agility så er det viktig.

Tusen takk så langt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...