Gå til innhold
Hundesonen.no

Forslag til spesielle, tøffe navn


Benedicte

Recommended Posts

Mange morsomme navn, har selv tenkt at om jeg noen gang skal ha enda en hund, må den jo nesten hete Chess(sjakk), Cluedo, Ludo, Stigespill (haha!), Vriåtter, Kabal osv, siden jeg allerde har en Jatzy..

Diva, Juvel, Bee, kjente en hund en gang som het Duenja :wub: Tannel ?

Vanskelig å finne på speiselle navn hehe :wub:

Kråke :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 152
  • Created
  • Siste svar
Jeg skal starte Kennel Tequila og da skal alle hundene få navn etter drinker. Tequila Sunrise "Sunny", Mojito(korrekt skrevet :wub: ), Sex on the Beach og sånn.

Smule heter faktisk søsteren til Tinka (som jeg holdt på å kjøpe i tillegg). Digger navnet!

Syns Sexy er kult jeg!

Jeg vil ikke hatt hunder som het det der :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig mange fantastiske forslag her! *skrive opp*

Navn som kunne ha vært litt morsomme er jo Kråke, Raptus, Kjeks, Rips, Tytte(bær), Molte (evt. Molta :( ), Måke, Rust, Vrang, Vimse, Q (!!), Bre, Koke, Kiosk, Røye, Stang, Fleks, Bixit, Ednu, Fleece, Elv, Regn, Snø, Pluss, Minus :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silje: Hunden min skal IKKE hete Bekkalokk :( Da må jeg forklare navnet hver eneste gang og alle konkluderer med at bergensk er teit :(

Debbie: I stedet for Surra, så hadde kanskje Surr vært noe? :P

Hundeheidi: Likte veldig godt Vims, Q, Koke (det skulle vært Tia sitt navn..) og Fleece. Og Pluss og Minus :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silje: Hunden min skal IKKE hete Bekkalokk :P Da må jeg forklare navnet hver eneste gang og alle konkluderer med at bergensk er teit :(

Jeg tenkte faktisk på å foreslå bekkalokk :P

Hva med Vips? Tingeling? Brokkoli? Kiwi? Peach? Japp? Q-tips? Tjukkabollafeiten? :P

Hehe, dette tror jeg er den særeste navnetråden som har vært her inne :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte faktisk på å foreslå bekkalokk :)

Hva med Vips? Tingeling? Brokkoli? Kiwi? Peach? Japp? Q-tips? Tjukkabollafeiten? :(

Hehe, dette tror jeg er den særeste navnetråden som har vært her inne :(

Brokkoli?? Det fins grenser altså (eller kanskje ikke)! :P *se for seg innkalling på lydighetskonkurranse. "BROKKOLI PÅ PLASS!"

Ja, Surr var faktisk tøft, hehe...

Jeg kjenner to hunder som heter Timian og Mynte- det synes jeg er stilig.. du får masse gode råd her ja..

Mynte er fint, men faktisk litt for kjedelig :P

Jeg kom på et navn til: Busy! men er kanskje mange hunder som heter det? :P

Ja, også er jeg ikke såå fan av engelske navn. De er så vanlige, oversetter man de til norsk blir de ofte 10 ganger kulere :P

Ananas, Bananas, Kiwi, Eple?

Oj... så sunn vi ble :yes:

Ellers liker jeg...

Stri, Pigg, Kvikk, Kul, Taxi, Sol, Dilla,

Dill, Futt, Fnatt, Vri, Lita, Lur, Fiks/Fix,

Hysj, Tyst, Jazz, Blues, Solo, Pepsi (hetterotten min het det :( )

Her var det mye bra! Jeg liker Stri, Pigg, Kvikk, Kul (det skal virkelig vurderes!), Sol, Dilla ( :lol: ), Dill, Futt, Vri, Fiks og Hysj :lol:

Birte foreslo Friik også (som i freak). Liker også Kå :lol:

Edit: Hva med Svensk? Siden hun er fra Sverige liksom :lol:

Edit2: Nei, det ble for dumt :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*klippet

Her var det mye bra! Jeg liker Stri, Pigg, Kvikk, Kul (det skal virkelig vurderes!), Sol, Dilla ( :P ), Dill, Futt, Vri, Fiks og Hysj :(

Birte foreslo Friik også (som i freak). Liker også Kå :P

Edit: Hva med Svensk? Siden hun er fra Sverige liksom :(Edit2: Nei, det ble for dumt :P

Det var bra at noe falt i smak, sambo så litt oppgitt ut her :P

Svenske? Da må jo det bli Tøsen :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjente noen hunder som het Timian og Kanel, flotte navn til flotte hunder, og moren til Kanel het Pepper. Noe slikt kanskje? Urte, Mynte, Salvie, Safran, Salt, Krydder, Spice, Karri, Curry, Cinnamon, Kardemomme, Kamomille, Vanilje, Estragon(kanskje litt guttenavn), Melisse, Rosmarin, Gurkemeie, Thyme(timian på engelsk), Sage(ettelleranna krydderurt på engelsk), osv osv. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...