Gå til innhold
Hundesonen.no

Åsnes-kvinne tiltalt for dyremishandling


Argyr

Recommended Posts

  • Svar 382
  • Created
  • Siste svar

*krysse fingre*

+ 1

Jeg klarer ikke å se for meg et annet utfall i denne saken, men det skal bli spennende å se. Det er iallefall godt at den endelig har kommet igang, og jeg er veldig glad for at Glomdalen følger opp saken så nøye slik at den ikke går i glemmeboken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...mumle mumle... Silverlight... mumle... bastards... mumle...

Ja, hvorfor skal tv2 være så überkule og ha ting ingen andre har liksom? :whistle:

Lasta ned jeg da... sikkert ikke brukt for det igjen for innen neste gang jeg skal kikke på noe fra tv2s side så har de sikkert funnet på noe annet...

Men tragisk video da! Uff.. stakkars uskyldige dyr... :rolleyes2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater det stedet der. Har selv vært der for 5 år siden. Kom ikke inn i huset, men det var vist helt for ****** inni der fikk jeg høre. Dama var faktisk veldig hyggelig og hørtes ut til at hu hadde peiling på det meste også.

Men ingen kan forsvare noe sånt som det her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere trenger jo ikke laste ned - trykk bare nederst i bildet, så får dere se det med noe annet. :rolleyes2: Det gjorde jeg i alle fall.

Ikke når man helst vil slippe å ha microsoft på la machina. :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste nytt ifølge avisene er at damen ikke avlivet valpene før hun frøs dem ned i fryseren, men at hun frøs dem levende.... :)

Fint om du legger ut en link :) (så slipper jeg å søke meg opp og lete hver gang noen poster noe nytt om saken :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint om du legger ut en link :) (så slipper jeg å søke meg opp og lete hver gang noen poster noe nytt om saken :) )

Følg med hos ostlendingen.no og glomdalen.no så finner du det. Det er mye som legges ut.

Østlendingen:

Ikke vanskjøtsel, men mishandling

Valper i fryseren

Glomdalen:

Nyfødte valper frosset ned levende

Store mengder reseptbelagte medikamenter

Bør fradømmes retten til å holde dyr

Glomdalen i går:

La frem knusende rapporter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh.... *føle seg blond* :)

Høhø, like blond jeg da... :)

Hater det stedet der. Har selv vært der for 5 år siden. Kom ikke inn i huset, men det var vist helt for ****** inni der fikk jeg høre. Dama var faktisk veldig hyggelig og hørtes ut til at hu hadde peiling på det meste også.

Men ingen kan forsvare noe sånt som det her.

Har vært der på kaffe og kaker vi. Men ehrm, joda.. Jeg hadde ikke bodd sånn

Siste nytt ifølge avisene er at damen ikke avlivet valpene før hun frøs dem ned i fryseren, men at hun frøs dem levende.... :)

:)

Dette er bare trist dette...

*titte på de siste linkene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...