Gå til innhold
Hundesonen.no

Fellestrening for klikkertrenere i Bergen?


Labbalino

Recommended Posts

Jeg er i full gang med å klikkertrene min cocker, men det kan bli ensomt å trene alene. Jeg lurer derfor på om noen vet om det finnes noen treningsgrupper for oss som benytter dette treningsprinsippet, eller om vi eventuelt kan starte opp en slik sammen?? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok ikke noe fellestrening bare for klikkertrenere, hvertfall var det ikke det når jeg bodde der. Vi var derimot en liten gjeng på Koengen, hvor det vanket mest i positiv forsterkning hvertfall. Jeg kjenner til flere klikkertrenere i Bergen (canis-instruktørene der osv), men jeg tviler sterkt på at de har fått noe fellestreninger i gang med bare dem. Ellers anbefaler jeg retrieverklubben!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Det er nok ikke noe fellestrening bare for klikkertrenere, hvertfall var det ikke det når jeg bodde der. Vi var derimot en liten gjeng på Koengen, hvor det vanket mest i positiv forsterkning hvertfall. Jeg kjenner til flere klikkertrenere i Bergen (canis-instruktørene der osv), men jeg tviler sterkt på at de har fått noe fellestreninger i gang med bare dem. Ellers anbefaler jeg retrieverklubben!

Enig i den :ahappy: Jeg var på lydighets trening der en gang og fikk hjelp av han som hadde ansvar den dagen, han bruke positiv metoder. På agility treningen bruker også de fleste positiv forsterkning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...