Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Hamar


Izziebelle

Recommended Posts

  • Svar 140
  • Created
  • Siste svar

Finsk Lapphund ble ikke passert i gruppen, tok bilde av oppsettet, et lite øyeblikk bare, laster opp nå. Norsk elghund grå vant gruppen, samt beste norske rase. Mannen ble så glad :) Herlig eldre mann, så ham på nkk bø i fjor og, herlig når gleden kommer slik frem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gratulasjoner :)

Søsteren hennes er jo ikke blant de tynneste hun heller, men "mer å ta i, mer å være glad i" :)

Kjenner du kullsøsteren? Du har ikke tilfeldigvis bilde av henne eller mailadresse til eier så jeg kan få av de? I så fall, kan du sende det på pm? Har ikke sett snurten av henne siden jeg hentet Tia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finsk Lapphund ble ikke passert i gruppen, tok bilde av oppsettet, et lite øyeblikk bare, laster opp nå. Norsk elghund grå vant gruppen, samt beste norske rase. Mannen ble så glad :) Herlig eldre mann, så ham på nkk bø i fjor og, herlig når gleden kommer slik frem.

Åh, det var sikkert Cato. Han er så fin!

Edit: Grattis til alle fornøyde, og en spesiell gratulasjon til Labbis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han eieren til Kato (elghunden) er så snål. Alltid like glad når han vinner :)

Det er vel ikke snålt? Man skal jo vise det når man er glad :):P

Gratulerer til alle flinke og fornøyde idag også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finsk Lapphund ble ikke passert i gruppen, tok bilde av oppsettet, et lite øyeblikk bare, laster opp nå. Norsk elghund grå vant gruppen, samt beste norske rase. Mannen ble så glad :) Herlig eldre mann, så ham på nkk bø i fjor og, herlig når gleden kommer slik frem.

Hehe, nei hadde Micki plassert seg i dag hadde jeg virkelig begynt å lure! Nedrøyta og feit (sorry Micki..)

Ja, han er helt herlig! Blir kjempe glad! Men den hunden er flott også :) virkelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går vant Tia LP1, i dag var det Cita sin tur til å få premie :P

263 poeng (om jeg ikke husker feil), 1 plass og 1.premie (var bare to deltakere).

Gratulerer så mye! :P

I aussieringen ble Tia 3.BTK med CK. Dommeren elsket henne, selv om hun ikke ville løpe i dag :P Det eneste gale med Tia i dag var at hun var for feit (hun som alltid er for tynn og spinkel og nedrøytet :) ), men hadde blitt beste tispe om hun ikke var det sa hun. :)

Tjihi, hadde tenkt jeg skulle kommentere at hun så litt rund ut i går, men jeg turte ikke... :) Men Tia er jp supersøt uansett hu! Men ja, en mellomting er vanskelig gitt.

Uansett så moro å få høre slik ros av en dommer da! Så Gratulerer her også! :)

Bridie hadde sin dårligeste utstilling idag rett og slett. 1. kval og 3. konk.... Thats it. Dommer syns hun var for lang i lenden. Også hadde det blitt kommentert at Bridie så krumbøyd ut i ryggen, og spørsmål om hun kan ha smerter av noe slag. Ikke strekte hun ut skikkelig på traven heller. Ser det godt på bildene. Så får massere og strekke ryggen hennes en stund nå og gi henne ro, om det kan være noe der.

Men ellers er snuppa vi verdens beste uansett hun! :(

Ellers har Hanne notert ned masse ting i katalogen min her, men jeg skjønner lite av det. Kan da prøve å gjengi. Sikkert nok folk her som forstår:P

Juniorklasse hannhund:

Tamburenga's Cessna Skyhawk - 2

Unghund hannhund:

Fedon av New Thinking - 1, 2. (antar det er 1. kval og 2.konk??? så jeg skriver det heretter.... :P)

Ki-Ro-Ma's Foto Finish - 1. kval, 1. konk, HP

Åpenklasse hannhund:

Skogstrollets Camaro 1967 (Morten) - 1. kval, 1.konk

Championklasse hannhund:

(KBHV-04 NOJV04 DKCH FP RB RV BEG-B) Rosenlyst's Bobalu Blue Label - BIR, cert, cacib (tror jeg). Norsk Champion.

Unghund tispe:

Skogstrollets 2 Hubba Bubba Blue - 2.

Memory of Sara Av Sea Perto - 2.

Taplacs American Fantasy v Hisaw - 1. kval, 1. konk, CK

Åpen klasse tispe:

Dreamcather's U-Turn By Half Moon - 1. kval, 1. konk, CK, 2.btk

Crofter Holding's Sol de Skogstroll - 1. kval, 2. konk

Australian Ace Pibaro - 1. kval, 4. konk

Soblekustens Madame Butterfly - 2.

Taraelius Mountain Flower - 1. kval, 2. konk

Championklasse tispe:

(DKCH RB RV) Dreamcather's Always A Winner - 1. kval, 1. konk, CERT, 1. btk, BIM

Hakinos Better Behave Bridie - 1. kval, 3. konk

Ki-Ro-Ma's Excellente Evitia - 1. kval, 1. konk, 3.btk CK. (blir ikke det rett da labbis??)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Championklasse tispe:

(DKCH RB RV) Dreamcather's Always A Winner - 1. kval, 1. konk, CERT, 1. btk, BIM

Hakinos Better Behave Bridie - 1. kval, 3. konk

Ki-Ro-Ma's Excellente Evitia - 1. kval, 1. konk, 3.btk CK. (blir ikke det rett da labbis??)

Hun kan jo ikke få cert i championklasse? Eller? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kan jo ikke få cert i championklasse? Eller? :)

Jo, certet går til den beste hunden i hvert kjønn som har oppnådd CK og ikke allerede er norsk champion.

Hund som har championat i annet land har full anledning til å delta i championklasse på norske utstillinger.

Altså kan en hund som er eksempelvis svensk champion stille i championklassen i Norge, og om hundene foran den i BHK/BTK allerede er norske championer, går certet til denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uhm uhm, men kan de ikke få CK? Eller er jeg helt på jordet? Eller... altså, spør noen andre... :):)

Jeg mener det er slik at de kan få CK men ikke Cert. For Certet går jo videre til neste i BesteHannhund/tispe klasse. ? :P

Jo, certet går til den beste hunden i hvert kjønn som har oppnådd CK og ikke allerede er norsk champion.

Hund som har championat i annet land har full anledning til å delta i championklasse på norske utstillinger.

Altså kan en hund som er eksempelvis svensk champion stille i championklassen i Norge, og om hundene foran den i BHK/BTK allerede er norske championer, går certet til denne.

:) Så ikke at hun var dansk champ og ikke norsk.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NM kvalifisert i juniorhandling og 2.beste juniorhandler!!

Og gratulerer så mye til MatheaN! og alle andre fornøyde! Og selvfølgelig søte Kee-Kee med bra debut i junior!

Gratulerer MatheaN, du var kjempeflink!

Tusen takk! Det er så flott, jeg er så glad :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NM kvalifisert i juniorhandling og 2.beste juniorhandler!

Det er så flott, jeg er så glad :)

Jeg fikk dessverre ikke sett på deg, men heiet inni meg allikevel. Og du er SÅ FLINK , grattis :)

Og det var veldig hyggelig å hilse på deg selvom du må tro jeg er en gammal kjepp siden jeg ikke skjønte kvalliken din før maaaange timer etterpå, men da ble jeg veldig glad på dine vegne *klem* for det var jo dette du ønsket deg mest i går kveld :)

Grattis til alle andre fornøyde også :P

Her ble det flat rød på Hr. Langbein, og ck, men uplassert på Frk. Brun og datteren Zeta.

Frk. Brun hadde for dagen et hannhund preget hode :P så nå gir jeg meg ende over snart. Irsk setter på Støren (Hr. Langbein) og hannhund med løpetid (Frk. Brun) idag :) Lurer på om dommerstanden er tom for beskrivelser av hunder de ikke liker jeg så de bytter litt om på både rase og kjønn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...