Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Hamar


Izziebelle

Recommended Posts

  • Svar 140
  • Created
  • Siste svar
Jeg og gikk agility 1 i dag, hadde med meg ei til som gikk og tilsammen i AG så fikk vi 3,4 og 5 plass.

Emil fikk 3 plassen og Birko 5 plassen

Birko ble nr 7 i hopp 1, men Emil dikset

Men det kjempe fornøyd :)

Ahh, da var det dere som løp rundt med navn på ryggen? Tjihi, så dere jeg så! :o

Tatji: Beklager at vi ikke fikk sett dere. Fulgte med i ringen lenge, men endte tilslutt opp tilbake ved Ag ringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh, da var det dere som løp rundt med navn på ryggen? Tjihi, så dere jeg så! :)

Tatji: Beklager at vi ikke fikk sett dere. Fulgte med i ringen lenge, men endte tilslutt opp tilbake ved Ag ringen.

Hehe ja det var oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit; SaraS: BIR Parson ble Woods Bullet Amie, fra juniorklasse.

Ok, tusen takk Mona! Den tispa slo Selma ut på valpeshow, i stangehallen 26 april :)

Og GRATTIS alle som er fornøyd! Og fytti grisen så kuuult Labbis! f045.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har katalogen og kan si meg hvilken AK som stilte?

Jeg vet det er 2 primtorpets hunder, Lizzie ogå tror jeg det er en til med?

Lilla tromtorpets tan quarat, black twinklestar og lilla primtorpets pixi :)

I går vant Tia LP1, i dag var det Cita sin tur til å få premie :P

263 poeng (om jeg ikke husker feil), 1 plass og 1.premie (var bare to deltakere).

I aussieringen ble Tia 3.BTK med CK. Dommeren elsket henne, selv om hun ikke ville løpe i dag :) Det eneste gale med Tia i dag var at hun var for feit (hun som alltid er for tynn og spinkel og nedrøytet :) ), men hadde blitt beste tispe om hun ikke var det sa hun. :P

Og gratulerer så mye til MatheaN! og alle andre fornøyde! Og selvfølgelig søte Kee-Kee med bra debut i junior!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I aussieringen ble Tia 3.BTK med CK. Dommeren elsket henne, selv om hun ikke ville løpe i dag :)Det eneste gale med Tia i dag var at hun var for feit (hun som alltid er for tynn og spinkel og nedrøytet :P ), men hadde blitt beste tispe om hun ikke var det sa hun. :P

Gratulerer med gode resultater både i lp og utstillingsringen..

Men jeg må bare pirke litt på denne og si "hva sa jeg i går??" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marco ble 2BHK med res.cacib og masse skryt av dommeren :) Hun synes at han var noe tynn for dagen og ikke i sin beste pels, men han fikk den plassen han fortjente uansett :P Kameraten hans som er 2 år eldre ble BIR med CERT og er nå CHAMPION :) Kjempe stas! En virkelig flott gutt!

BIM ble ingen ringere enn Navdi, søstra til Marco! Hun har nå 2 norske cert, begge tatt på NKK utstillinger :) GØY! :P

Det var ikke store konkurransen i dag, 3 hannhunder og 2 tisper. Den andre tispen fikk ikke CK, men hannhunden ble 3BHK.

En super dag hvor alt gikk som jeg håpet! :) Og gutten gikk ganske så bra også!

GRATULERER til flotte resultater dere andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, som sagt en finfin debut av Kee-Kee som fikk en kritikk med kun superlativer & skryt. Ingen av de påmeldte juniorene fikk mer enn HP, mens BIR ble en 12 år gammel veteran, så det var nå tydlelig at dommeren likte de "modne" hundene best.

Dennis ble 1,2 ck, 4 BHK mens Mille-Bille (som var serdeles høyløpsk) løp inn til 1,1, ck, 2 btk med res. CACIB.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guro sa det også :) Og Caroline spøkte med at hun så drektig ut :) Jeg klarer virkelig bare ikke å finne mellomtingen :)

Jeg nevnte det vel så vidt da vi var på Ula, jeg også. :P Men uansett, gratulerer med knallresultater i dag også! :P

Gratulerer til alle andre som er fornøyde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guro sa det også :) Og Caroline spøkte med at hun så drektig ut :P Jeg klarer virkelig bare ikke å finne mellomtingen :P

Søsteren hennes er jo ikke blant de tynneste hun heller, men "mer å ta i, mer å være glad i" :)

Gratulerer med fine resultater!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...