Gå til innhold
Hundesonen.no

Gjett blandingen


turbobensen
 Share

Recommended Posts

Dette er hunden min, Ben.

Han er snart 1 år og 8 måneder.

Han er blanding av 4 raser. 25% av hver.

De fleste gjetter en eller to riktig, men det er mange som også bommer fullstendig.. Klarer du å gjette hva han er blanding av?

Premie: Heder og ære :icon_cry:

jomfruland335-1.jpg

jomfruland2240.jpg

jomfruland108.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå svarer jeg uten å se etter hva de andre har svart før meg. Blir artigere for meg å se hva de andre har svar da :icon_cry: *er litt lett å underholde jeg*

Jeg sier Shäfer (tipper flere gjetter det), husky, beagle- eller støver-ish og bc. Bc sier jeg bare pga stillingen han går i på bilde nr.1 :sint_01:

Edit: Ser nå i ettertid at jeg hadde valgt litt anderledes om jeg hadde sett på de andre svarene først :sint_01:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vill gjetting fra meg men border collie rottwailer pointer dobbermann. får vi snart hvite svaret kjempe nyskjerig men vakker er han :icon_cry: siden du nevnte fugle hund tenkte jeg også litt på golden men det er en retriver / hente hund men syns også engelsk setter kan være en mulighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere er så nære nå at tenker jeg sier det jeg :wub:

den vakkre skapningen er blanding av Border Collie, Engelsk Setter, Rottweiler og Dobermann.

De gikk igjen alle sammen bortsett fra Engelsk Setter, men var jo et par som nevnte den også. Flinke var dere :wub:

Får mange rare kommentarer på han faktisk.

"Jøss! Finnes det Schäfere med hengeører også ja!"

"Er det en Schäfer eller en blanding?"

"Det var en flott Schäfer. Har ikke den veldig skrå ryggen..."

Han ligner faktisk ikke sååå mye på en Schäfer.. Syns jeg da :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke han ligner på schæfer i det hele tatt jeg, fargen kan kanskje minne om en grå en, men egentlig slo han meg bare som en ubestemmelig (men vakker) blanding :wub:

Også før jeg søkte i forumet og fant ut rasen fordi du hadde skrevet det, gjettet jeg på saluki hahahaha (men bare fordi masken minnet liiiitt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...