Gå til innhold
Hundesonen.no

Min søøøte puddel!


lebello

Recommended Posts

I dag fikk jeg ENDELIG hilse på baby-puddelen min!!

Hun er nå litt over 5 uker gammel, og jeg får henne hjem om to uker! :lol:

Helt utroolig nydelig, og så pitteliten!

Se bilder på hjemmesiden min! Trenger også et navn på henne, så forslag mottas med takk! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble en dverg, ikke toy. Oppdretteren sa han ble veldig overrasket hvis det ble en toy, men hun er veldig liten da! Glad uansett jeg :)

Ja, er kjempevanskelig med navn! Har vært innpå canis og sett litt, men det er ikke lett asså!! :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søt! Men har du fått en bokstav som navnet skal begynne på?

Nei, har ikke fått noen bokstav! Spurte oppdretteren om det, men de hadde ikke det :) Håpet jo egentlig på det da! BHadde blitt litt lettere.. Men men.. Leter og leter etter et fint navn nå jeg! Bare å komme med forslag asså! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har ikke fått noen bokstav! Spurte oppdretteren om det, men de hadde ikke det :) Håpet jo egentlig på det da! BHadde blitt litt lettere.. Men men.. Leter og leter etter et fint navn nå jeg! Bare å komme med forslag asså! :)

Har du sett på de linkene du har fått tips om?

det jeg egentlig skulle kalle Chanita var Coco Chanel...

kan ikke du prøve å se på islandske eller keltiske navn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå så nydelig.. hvor kjøper du henne? kjenner nemelig to stykk som nett har hatt dvergpuddelkull,, eller mellom? husker ikke helt:)

Kjøper av Svanhild Kjenner og Kåre Kleivane, fra Loddefjord! Vestkanten's Kennel. De fikk et annet kull like før de fikk det som jeg skal kjøpe fra. Tror det også var dvergpuddel :D Ja, hun er kjempsøøøt! Bare litt over en uke igjen til jeg får henne nå! Tror jeg kaller henne for Lana ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...