Gå til innhold
Hundesonen.no

Mille og Luna har fått sine kull!


Yodel

Recommended Posts

Gutten jeg har fra før, er ikke akkurat noen versting han heller :) Eneste gutten fra et kull med bare tisper, og ene testikkelen er stadig i buken... Han har null interesse for naboens løpetispe, og det går nok uansett mot kastrering for han :) Han har brumlet litt mot noen hannhunder han har møtt, men langt fra alle, så jeg mistenker at det er mer trynet deres han ikke liker. Andre hannhunder leker han fint med :)

Men tror jeg må gå for den opprinnelige planen og vente på en svart tispe. Siden jeg ikke har penger nå :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 356
  • Created
  • Siste svar
  • 2 weeks later...

Ja, har jo rent glemt å oppdatere her!

Men altså: Alle valpene er solgt til fantastisk flotte hjem. Jeg får stadige positive tilbakemeldinger og bilder, og det må være noe av det beste ved å være oppdretter.

Vesle Elvis (siste lille sorte klumpen) tusler fortsatt rundt beina her hjemme. Maren skal hente han etter vinterferien :)

Han er med på butikkturer/bilturer, øver på å gå med bånd, og øver på å stå. Sitt har jeg med viten og vilje ikke lært han, da jeg ønsker at stå'en skal være på plass først, siden han er tiltenkt venstre-sving-løping.

En liten statusrapport på alle valpene:

Luna sine:

Kingwanas Fabulous Unicorn "Gudrun" bor I Oslo sammen med Esther (fra E-kullet, Milles søster) og er med sin mamma på jobben på vet. høgskolen. Hun vil bli stillt ut noe.

Kingwanas Faithful Valentine "Lilo" er familiehund på Hamar.

Kingwanas Fairy Of Tails "Tara" har vi beholdt på del-eie. Hun har flyttet inn hos naboen :D Hun vil bli stillt ut mye.

Kingwanas Foxy Femme Fatale "Roxy" bor hos en basenjioppdretter på vestlandet (Baroo her på sonen). Hun vil bli stillt ut mye.

Kingwanas Flirting Figaro "Fogo" bor i Nittedal (hos JoerHans her på sonen), og vil bli stillt ut mye.

Mille sine:

Kingwanas Galactic Century "Sahara" Er familiehund i Oslo. Blir muligens stillt ut litt.

Kingwanas Glory Of The Spotlight "Krona" Bor hos oppdretter/utstiller i Trondheim. Hun vil bli stillt ut mye.

Kingwanas Greatest Story Of All "Alli" Bor hos oppdretter i Finland og vil bli stillt ut mye.

Kingwanas Groovy Maguire Har vi beholdt på del-eie. Han skal bo på Råholt sammen med Maren (på sonen) han vil bli stillt ut mye.

Kingwanas Gentle WinterKnight "Kasko" Bor hos Anette (Raksha) her på sonen. Han skal muligens løpe noen venstresvinger, men skal primært være kompis, sengevarmer og turkamerat :D

Kingwanas General Hits The Target "General" Bor hos oppdretter i Sverige, og vil bli stillt ut mye.

Av 11 valpene skal altså 7 til MEGET aktive utstillere, mens de resterende 4 nok kommer til å snuse litt på ringen en gang eller så de også.

Det skal bli helt utrolig spennende å se hvordan de utvikler seg og gjør det etterhvert. Det er litt nerver i bildet når man selger utstillingshunder, for man kan aldri gi noen løfter om at de vil gjøre det godt selvom utgangspunktet ser lovende ut.

For vår del braker det løs på Stangeutstillingen i sluttetn av April. På den utstillingen skal iallefall Elvis, Tara og Fogo stille fra våre kull. De får nok konkurranse fra andre valper fra andre kull også.

Gleder meg allerede!

Om det er noen som er ute etter valper finnes det fortsatt Basenjivalper på markedet etter sesongens kull (fra andre oppdrettere). Se på hjemmesiden min (eller event. til Norsk Basenji klubb), eller ta kontakt på PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare si at jeg er strålende fornøyd med den lille ridderen min - han er ikke så Gentle at det gjør noe - men full av fart og pøbelskap. Uredd til tusen og bare fantastisk trygg og skjønn. Og har selvsagt blitt den fineste av alle valpene - yep - heeeelt objektivt. :blink::D

Hilsen Myrsnipa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...