Gå til innhold
Hundesonen.no

Katahdin dekken


M.J

Recommended Posts

Hei

Jeg har vært på utkikk etter et dekken som dekker magen til Vesla, som ikke har fått pels der enda. Fant endelig et etter at jeg hadde lett en stund, det heter Katahdin og dekker magen helt. Det jeg lurte på var om det er noen her som har erfaring med dette dekkenet, og bestillingen av det..

http://www.katahdinms.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på du..

Bestilte Katahdim dekken til Dalmatiner tispa mi ifjor. Målte hele bikkja på kryss og tvers og sendte målene over nettet. Dekkenet måtte spesials sys da hun ikke er veldig lik på huskyer i kroppen.Dette kostet meg ikke noe ekstra.Dekkenet kom i postkassen etter noen uker, så da ble det ikke noe toll heller :) Med frakt og dekken kom det på 350 kr, latterlig billig!!!!

Dekkenet sitter kjempegodt og holder bikkja varm, har selv prøvd det i 25 minus..

Løp og kjøp sier nå jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen..

Jeg sendte en mail til dem først, for å høre om de kunne sy dekken til Dalmatiner, fikk da mail tilbake på vilke mål de måtte ha av bikkja..

De syr ikke dekken til alle raser , en venninne med Dobermann fikk ikke sydd dekken der pga størrelse.. Men send dem en mail, de er kjappe til å svare...

Hoppetussa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...