Gå til innhold
Hundesonen.no

Billig tørket hundesnacks


Marthe

Recommended Posts

  • Svar 307
  • Created
  • Siste svar

Nå har jeg fått varene mine. Herregud for en størrelse på ørene! De er dobbelt så store som de jeg kjøper i butikken og det var hår på grisehalene :wub: Sykt store de også og de hadde en diger fettklump i enden. Bikkja kommer til å bruke en uke på å spise opp én :wub: Virket som veldig bra kvalitet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg og fikk forundringspakke i posten i dag ! Var noen hunder som blei VELDIG glade for dette, og det lukta SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ nam, stom og siklet rundt beina mine, SVÆRE fine ører, og for noen haler, feite feite halerøtter, og bikkjene kosa seg glugg,

Disse menneskene, hadde relativt rask levering også, nei her har de nok fått seg en stor kunde hehe :wub:

For vips så er alt det her jeg fikk i dag, borte vekk, og da må man ha nytt i god tid :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kom det også en kjempepakke i går! Bridie gikk fot ved siden av Lars hele veien hjem fra posten hun. Det luktet GODT fra den digre esken han bar på jo! Og DE øynene da hun fikk forsyne seg selv da gitt! hehe.

Og imponerende at portoen ikke økte da det jeg fikk i posten var en STOR Smartpost eske, helt full.

Terningkast 6! Og de har en fast kunde her :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk pakke i posten igår, en svær brun konvolutt.. Med leverbiter, lammehjerte og kyllingnakker.. de ELSKET den.

Alle fire som jeg har her nå står stadig med snøftetrynet snøftende opp i sofaen.. (hvorav der konvolutten med godsakene står)

kan VIRKELIG anbefale dette! De har fått en storkunde av meg! :) *uppss, der bestilte jeg for 1600 kr * :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte jeg også, ble rundt 260 kr, og du får masse for pengene. :o

Fikk pakken for ett par dager siden, en full smartpost eske, med store griseører (ikke sånne pinglegreier de selger på matbutikker/dyrebutikker og felleskjøpet (de som de selger på felleskjøpet er omtrent svarte), grisehaler, lever, lammehjerte, og kyllingnakker.

Er veldig fornøyd med kvaliteten på alt.

Dyret likte alt sammen, og vi kommer nok til å handle der igjen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg også bestilt :) og etter bestillinga å dømme så skulle man tro at jeg hadde 3 eller 4 hunder, men jeg har egentlig bare en :) og han er ikke 8 mnd engang :P hihi.

Trådstarter skulle hatt fri tilgang hos denne butikken for å ha skaffet de så masse kunder :P:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kahlo fikk smake tørrfisken dems i dag, hadde egentlig regna med å måtte gi den bort, for Kahlo spiser aldri sånt, hun bare ruller seg på det. Men her gikk det faktisk ned! Riktignok måtte hun rulle litt på det også - men hun var mer konsentrert om å spise.

Syns abonementpakka kunne vært større da - med tanke på prisen, men kvaliteten ser det ikke ut til å være noe å si på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg også bestilt :) og etter bestillinga å dømme så skulle man tro at jeg hadde 3 eller 4 hunder, men jeg har egentlig bare en :) og han er ikke 8 mnd engang :) hihi.

Trådstarter skulle hatt fri tilgang hos denne butikken for å ha skaffet de så masse kunder :) :)

Ja det samme tenkte jeg på :)

Håper du har fått en god avtale Marte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...