Gå til innhold
Hundesonen.no

Billig tørket hundesnacks


Marthe

Recommended Posts

  • Svar 307
  • Created
  • Siste svar

Griseører og haler er større og saftigere hos dogsnack synes jeg, så det kommer jeg til å fortsette å kjøpe der. Men resten... Njei, tror ikke det.

Det er bare ører og haler som er aktuelt for min del også. Resten av sortimentet deres får jeg billigere i tilsvarende størrelse andre steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Jeg bestilte derfra i april, og det tok 3 uker før jeg hadde varene i postkassa. Det var feite og fine grisehaler, ja, og veldig populær hos valpis! :) Det andre jeg bestilte der, var tørket lever, og tørket lammehjerte. Lever vil hun ikke ha, men tørket lammehjerte knasket hun ivrig i seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte derfra i april, og det tok 3 uker før jeg hadde varene i postkassa. Det var feite og fine grisehaler, ja, og veldig populær hos valpis! :) Det andre jeg bestilte der, var tørket lever, og tørket lammehjerte. Lever vil hun ikke ha, men tørket lammehjerte knasket hun ivrig i seg.

Extra er hel gal etter de lammehjertene! Jeg er tom for de nå, men skal kjøre å kjøpe en bærepose til. De går ned på høykant :ahappy:

Edit: Man kan forresten vinne et gavekort på 600 kr, 400 kr, eller 200 kr. De har en kampanje på facebook siden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Extra er hel gal etter de lammehjertene! Jeg er tom for de nå, men skal kjøre å kjøpe en bærepose til. De går ned på høykant :ahappy:

Edit: Man kan forresten vinne et gavekort på 600 kr, 400 kr, eller 200 kr. De har en kampanje på facebook siden :)

Det irriterer meg litt med alle som har fb-konkurranser... det er faktisk ikke fri deltakelse, selv om det er gratis å registrere seg der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...