Gå til innhold
Hundesonen.no

2 for 1 - 15kg sekk med Eukanuba Working


SiriEveline

Recommended Posts

Hvor?? :getlost:

Heros dogshop på hamar har hills for 500... hmmm eller var det 400 kanskje,lurer på det jeg.

Om jeg ikke tar helt feil så jeg noe om det i trondheim også. Sekkene er merket med gult klistermerke iallefall.

RC var på en annen dyrebutikk i hamar, Buddy. Regner med at det ikke bare er der, tror det er en kampanje nå kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heros dogshop på hamar har hills for 500... hmmm eller var det 400 kanskje,lurer på det jeg.

Om jeg ikke tar helt feil så jeg noe om det i trondheim også. Sekkene er merket med gult klistermerke iallefall.

RC var på en annen dyrebutikk i hamar, Buddy. Regner med at det ikke bare er der, tror det er en kampanje nå kanskje.

De har ikke gått ut på dato? mange som selger sekker som har gått ut på dato billigere :getlost:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rc har hatt sekker til medium, maxi og giant, 18 kg til prisen av 15. Eukanuba har ta to betal for 1 på working foret 15 kg. Hills har kampanjer der blant annet performance foret koster 399 og andre diverse sekker til 499. Haddde jeg bare gått på ett av de forene :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har ikke gått ut på dato? mange som selger sekker som har gått ut på dato billigere :D

Nei det tviler jeg på du, RC sekkene er jo fyllt opp med 3 kilo ekstra, tror ikke de ventet med kampanjen til de ble gamle :D Hills tror jeg heller ikke, har jo samme greia i to butikker her iallefall.

Fikk en sekk proplan for 200 i fjor, hadde gått ut på dato... men det var det jeg som fant ut ja. Fant senere ut at jeg hadde kjøpt en sekk før til full pris, som også var utgått. Litt for dårlig av butikker å bare la det stå og gå ut. Selvsagt burde man jo sjekke det selv også,men er litt glemsk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...