Gå til innhold
Hundesonen.no

Mailinglister


Benedicte

Recommended Posts

Jeg har akkurat blitt medlem på sånn mailingliste som alle snakker om - om aussier og nordbelg. Men jeg skjønner ikke noe :D Hvordan foregår dette her egentlig? Diskuterer man over mail, eller hva? Jeg ble bedt om å presentere meg, så jeg svarte på mailen og presenterte meg. Sendes denne presentasjonen ut til alle på mailinglisten? Da fikk jeg etterhvert hvert svart hvertfall, men jeg vet ikke om det var svar på min mail? Det stod hvertfall velkommen, etter en masse slike greier:

>>>> >

**** Command '>' not recognized.

>>>> > --

**** Command '>' not recognized.

>>>> > Här kan du vara med och disskutera allt som rör Rasen Australian Shepherd.

**** Command '>' not recognized.

osv...

I tillegg til at en-eller-annen ønsket meg velkommen, så presenterte han seg, og ba meg fylle ut noe

**** Command '>' not recognized.

>>>> > Som ny medlem skulle jag vilja be dig svara på 10 st allmäna frågor om dig

**** Command '>' not recognized.

>>>> och din(a) eventuella hundar. Detta är absolut inget måste utan bara ett sätt

**** Command 'och' not recognized.

>>>> att presentera dig på listan. Svaren publiceras sen på hemsidan, där du även

**** Command 'att' not recognized.

>>>> kan läsa andra medlemmars presentationer.

Skal jeg fylle ut de spørsmålene og sende som svar på mailen, eller legge det ut på en-eller-annen hjemmeside?

Skjønner ikke noe jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mailingliste fungerer nesten som et forum (selv mener jeg at forum er mer oversiktlig, da..). Det blir som å sende vanlig mail, men i stedet for å sende til hver enkelt bruker, sender du det til en felles mailadresse som alle er registrert under (skal ikke bli for teknisk her da jeg ikke skjønner helt hvordan mange mailadresser funker på en...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri hørt om noe slikt før jeg! Trodde mailingliste liksom bare var et nyhetsbrev eller noe...

Nei, det er et nyhetsbrev :P

Personlig er jeg medlem av flere mailinglister. Bl.a. tre forskjellige mailinglister for mudien (et norsk, et internasjonalt og et amerikansk), og for norsk agilityforum (driver du med agility burde du bli medlem!). Vi diskuterer hund, folk opplyser om egne hunder, og mye annet. Veldig greit :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg fikk jo et svar på en måte, var det til meg?

Og skal det være så mange >><<<<(")(#/"()#"#" ?? Det er utrolig slitsomt.

Hvis det var et svar på din mail, så var det nok ment til deg :D

Det skal ikke være så mange sånne tegn, nei. Det skal fungere som en vanlig mail. Det kan hende at det er noe feil på instillingene dine, eller det kan være noe annet (hvis du bruker skole pc'n er det mer enn sannsynlig at det er den som er problemet :P ). Akkurat sånt kan jeg ikke så mye om :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...