Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvor mange bur har dere?


Baby

Recommended Posts

hmmm tenke litt nå.

skal vi se hmmm.... det står 2 bur her i stuen..... hmmm det står et i boden(noen som vil ha? det er sammenleggbart med skråvegger beregnet på stor hund). det står 2 transport bur i bilen + at vi nettopp har fått et spesiallaget bur i bilen(et svært et med plass til 4 japanere i det ene rommet og 2 Aiwa´er i det andre, med andre ord vi har glatt plass til 8 japanere i hele buret tilsammen :D ).

det blir vell 6 bur det da, hvis vi regner det stor dobbelt buret som et da vel og merke. :wink: så nå har vi i hvertfall 3 bur for mye om ikke det blir 4 da, må jo nesten ha et igjen til pus også. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor bruker dere bur til hunden inne?

Jeg har aldri skjønt vitsen med å ha hunden i bur jeg, utenom når den sitter i bilen.

De fleste som er imot bur inne vet ikke hvordan man bruker et bur, vi har brukt bur siden dag 1, hundene gikk selv i det dag1 og bruker det fortsatt som sin hule, buret er kun stengt når vi ikke er hjemme og om natten, det er akkurat det samme som en hundeseng, bare at denne går det an å lukke... hva er det som er så ille mer bur egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor bruker dere bur til hunden inne?

Jeg har aldri skjønt vitsen med å ha hunden i bur jeg, utenom når den sitter i bilen.

¨

For det første elsker mange hunder å ligge i en hule. For det andre er det kjempegreit å ha et sted der hunden føle seg trygg uansett- i buret. Da blir det lettere for andre å passe han osv. For det tredje er det et sted der han får være helt i fred. Når hunden ligger og sover på en seng er det så mye lettere å klappe litt hver gang man går forbi. For Puma er buret fredet område- der er det ingen som får røre han.. Puma elsker buret sitt han! Der kan han legge seg når han vil være i fred, der er han helt trygg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 til Loke,et cabana bur i lilla og sort.1 sammenleggbart stålbur som tilhørte Pan og 1 Portable pethome til lille Jonas.

Det til Pan skal jeg få surret meg til å selge etterhvert.

Loke skal få nytt bur når jeg får meg tut-tut..Inntil den tid får han klare seg med et lettvektsbur :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mia: Bur er jo også veldig praktisk under renslighetstreningen, om natten :D Jeg har ikke bur til min nå, hun er for stor. Men, har hørt de lager spesialbur rett oppi her, så kanskje jeg tar meg en tur en dag. Blir flott med en hytte i stua!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 2 bur,vanlige atlas bur.. og en Fly veske sak fra petshopgirls.. såå lekker:) hihi.. jeg bruker bur om natta til casper nå menst han holder på å bli renslig..

Casper spiser også i bur ellers stjæler Speedy maten hans og jeg har ikke kontroll på hvor mye han får i seg.. ene buret står fast i bilen, andre på soverommet og veska står i stuen siden den er ganske fin. de står åpen hele tiden og hundene elsker å slappe av i dem.. det er demmes plass og ingen som plager dem der!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor bruker dere bur til hunden inne?

Jeg har aldri skjønt vitsen med å ha hunden i bur jeg, utenom når den sitter i bilen.

Det første havlåret sov Elwira i burdet hele natta med lukket dør, men nå kan hun gå inn der hvis hun vil være i fred. Det er veldig fint for hunder å ha ett lite "kryp inn" hvis den vil være alene :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...