Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvor mange bur har dere?


Baby

Recommended Posts

jeg har 2 bur. Og ser ikke problemet med å ha bur inne. jeg har en valp som ikke roer seg ned når hun har spist, og da er det bedre å legge henne i et bur enn at hun skal få herje og muligens få magedreiing. Og så er det for at Goshi skal få litt fred av og til. Pluss at jeg har en rase som gnager når de kjeder seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hunder gnager på ting' date=' ja da hadde jeg nok også hatt ett bur.[/quote']

Kom hjem til rasert gang for noen år siden, og da begynte jeg å bruke bur. Men jeg tror ikke hundene har vondt av det eller at de ikke liker bur for da hadde de ikke gått inn der for å legge seg når de har muligheten til det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg har to sammenleggbare stålbur, ett står oppe i bilen og det andre har jeg med på utstillinger og sånt (ønsker meg stoffbur, det er tungt å drasse på), i tillegg har jeg kasse i bilen som kan deles i to rom.

Å ja jeg har et bur til.. det er 4x6x2 meter! Kalles også hundegård.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Vi har 2 store bur, et til å sove i hjemme og et på hytta, et lite reisebur i stål som er litt for lite. Pluss et plastbur (atlas bur) og skal mest sannsynelig kjøpe stoff bur når vi begynner på agility :) 4 bur tilsammen + stoffbur om noen mndr :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Dere som har 4-5 bur, hva i all verden bruker dere alle sammen til? :D?

Vi har ett bur vi, til bilen, og har selvsagt for vår del ikke bur inne :)

1. sover han i når han er hjemme.

1. sover han i på hytta.

1. Kjøpte jeg når han var liten, det er nesten for lite, men funker til nøds (ikke å sove i)

1. plastik bur som vi bruker til kattene og som han kan bruke

Skal kjøpe stoff bur som er lett å ta med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 6 bur, og to hunder :)

1 bur er valpebur

1 bur er varikennel bur (til å ha i bilen hvis vi har gjester som f.eks Diego i de vanlige bil burene)

2 bilbur (trøndebur)

2 sammenleggbare bur fra Ellos, disse står inne og brukes om natten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har 4-5 bur, hva i all verden bruker dere alle sammen til? :lol:?

Vi har ett bur vi, til bilen, og har selvsagt for vår del ikke bur inne ;)

Et er for lite (valpebur)

et er ødelagd

et har jeg i bilen

et sover han i inne

et brukte jeg i bilen før

så har jeg et bur med hjul og et tøybur. Disse bruker jeg på utstilling. alt ettersom hva jeg bruker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har jeg 3 bur igjen her i huset.

1 til katten og et til valp.

også har jeg et som passer perfekt til Småen(brukes i bilen nå når hun har løpetid så hun slipper å stå i samme bur som Astrix.

Så har vi et SVÆRT bur i bilen som rommer alle hundene pluss litt til om nødvendig :lol:

for å si det sånn da, i det rommet hvor japanerene står så har vi plass til 1 til japaner og i det som Aiwa står i så er det plass til en til Aiwa så når har de det kjempe fint du. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...