Gå til innhold
Hundesonen.no

Vapours Khadeijah - Saluki


Ida:)
 Share

Recommended Posts

  • Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bor dere ca. på Ask? Kjørte forbi der i firetiden idag og så en stk. langhårsdachs og 1 stk saluki, så det må vel nesten ha vært dere? :rolleyes2:

Der bor vi og det var oss.. Men hva i all verden gjorde du i Gjerdrum?(!) Må si jeg ble litt nysgjerrig nå..Hehe..

Takk takk Victoria.. Skal få lagt ut noen flere bilder. Hun vokser jo utrolig fort..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på vei fra Åsen i Nannestad :aww: Har vært og sett på bruksstevne og trent idag.

Ja, det forklarer hvorfor du har vært gjennom dette gudsforlatte stedet :)

Gratulerer !

Hun er bare helt utrolig nydelig :)

Likner litt på min Halal... som nå er 5 år !

Helt utrolig som tiden går...

Tusen takk:D

Ja, de deler samme farge og tegning som jeg syntes er flottest av de alle. Utrolig vakker Halal er! Titter innom bloggen din titt og ofte :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden har visst gått meg hus forbi også :)

Lille Kajsa er jo så skjønn :icon_redface: Det er så nydelig med sånne små valper med kjempelange ben.

De ser ganske komiske ut til tider :aww:

Morsomt å se på hvordan hun prøvde å tilnærme seg mormoren sin og de andre Salukiene til Tøfflus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det forklarer hvorfor du har vært gjennom dette gudsforlatte stedet :P

Pøh, det er da ikke gudsforlatt. Gudinnen Kajsa bor jo der :P

Nydelig! :P

Hva skal frøkna fordrive tida med etterhvert da? *Håpe på å se henne på LC og utstilling*

(Forøvrig Tøfflus. Svært så mange du formidler valp til her om dagen, da *Ler*)

Å denne frøkna skal nok drive med både LC og utstilling hun. Der har nemlig Ida ingenting hun skulle ha sagt for det er mitt barnebarn for tenk! :) Og så flinke familien hennes er/har vært, får hun jammen meg fortsette i deres potespor :)

Valpeformidler ja, kanskje jeg skal tenke på en karriere der :wub: Neida, Ida skulle jo egentlig ha etter Indiana og vi vet jo alle hvordan det gikk :lol: Så da måtte jeg jo sørge for at hun fikk sin drømmesaluki og det tror jeg egentlig hun gjorde gitt :) Og den andre...vel hun bare var på rett sted til rett tid hun :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden har visst gått meg hus forbi også :lol:

Lille Kajsa er jo så skjønn :D Det er så nydelig med sånne små valper med kjempelange ben.

De ser ganske komiske ut til tider :cry:

Morsomt å se på hvordan hun prøvde å tilnærme seg mormoren sin og de andre Salukiene til Tøfflus.

Ja, og veldig hyggelig å få gulvet sitt fult av valpe tiss :wub: Huff.. Her om dagen fikk hun løpe løs sammen med mormor også, og det var stas...selv om mormor ikke helt syntes det;)

Nydelig! :)

Hva skal frøkna fordrive tida med etterhvert da? *Håpe på å se henne på LC og utstilling*

(Forøvrig Tøfflus. Svært så mange du formidler valp til her om dagen, da *Ler*)

LC gleder vi oss til(!), og jeg blir vel dytta inn i utstillingsringen enten jeg vil eller ikke.. Liker meg ikke så godt i ringen, men blir vel vant til det også..:) Også trener jeg litt hobby lydighet med en gjeng med Bernere, og Kajsa har vært på sin første trening. Vi begge har godt av å bruke hodene våre :P

Pøh, det er da ikke gudsforlatt. Gudinnen Kajsa bor jo der :P

haha.. ja du får sagt det!

Å denne frøkna skal nok drive med både LC og utstilling hun. Der har nemlig Ida ingenting hun skulle ha sagt for det er mitt barnebarn for tenk! ;) Og så flinke familien hennes er/har vært, får hun jammen meg fortsette i deres potespor :P

Jeg skal ikke skuffe "mormor" og resten av slekta!

Valpeformidler ja, kanskje jeg skal tenke på en karriere der :D Neida, Ida skulle jo egentlig ha etter Indiana og vi vet jo alle hvordan det gikk :hug: Så da måtte jeg jo sørge for at hun fikk sin drømmesaluki og det tror jeg egentlig hun gjorde gitt :) Og den andre...vel hun bare var på rett sted til rett tid hun :P

Og det er jeg veldig takknemlig for! Drømmesalukin ligger ved bena mine og tygger på en oksemuskel som de så fint kaller det nå..:)

Tusen takk for komplimenter Anette og jeg skal legge inn bilder Synnøve :P (må bare legge de inn på datan...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og veldig hyggelig å få gulvet sitt fult av valpe tiss :wub: Huff.. Her om dagen fikk hun løpe løs sammen med mormor også, og det var stas...selv om mormor ikke helt syntes det;)

Det gjør ingenting det vel. Frøkna var jo bare glad og gulvet er da vaskbart :lol:

Det er ikke den første og blir ikke den siste hunden som tisser på gulver her tror jeg :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør ingenting det vel. Frøkna var jo bare glad og gulvet er da vaskbart ;)

Det er ikke den første og blir ikke den siste hunden som tisser på gulver her tror jeg :D

Det er godt å være på besøk hos hundefolk :P

Nå endelig kommer bildene.. Er fra hun er ca 3 mnd til i dag.. Hun blir 4 mnd 12 oktober.. Tiden går så utrolig fort, og hun har blitt så stor. Ser det godt når jeg titter på bildene fra de første ukene hun bodde her..

Ellers går alt veldig bra. Hatt en kurskvled på valpekurset og syntes hun er flink jeg (så lenge godbitene er intresange nok).. Innkelling syntes hun er kjempe gøy, for da får hun gjøre det beste hun vet..å løpe.. :D

IMG_4734.jpg

To gode venner

Jorde13u4d4.jpg

Sisteseptdag224.jpg

Sisteseptdag236.jpg

IMG_4631.jpg

Sammen med mormor Bess

NadirogChanel12u5d142.jpg

Full lek med sin Saluki venninnde som er 1 mnd eldre enn henne

Sisteseptdag144.jpg

Utptur12d6d59.jpg

Utptur12d6d8.jpg

Kajsa går tur med Mira

Sisteseptdag83.jpg

Sisteseptdag229.jpg

Sisteseptdag40.jpg

Sisteseptdag77.jpg

Mira gjør ett tappert forsøk på å løpe forbi Kajsa

Sisteseptdag95.jpg

Utptur12d6d84.jpg

Det beste som finnes er å løpe, hilsen Kajsa 4 mnd.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søt og herlig rampete hun ser ut :whistle::banana:

Og det er hun også :cheer:

Takk takk til alle dere andre!

I dag er Kajsa 4 mnd! Tiden går så utrolig fort.. Hatt noen kvelder på valpekurset nå, og det går veldig bra de 5 første minuttene, og når hun har vært gjennom godbit utvalget et par ganger, er ikke det så spennende å smake på de lenger. Da er kvister på bakken, og de andre hundene mye mer spennende.. Men syntes det vi lærer fungerer godt her hjemme, og det er jo det viktigste..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Åi, nå er det lenge siden jeg har oppdatert tråden til Kajsa. Hun har allerede rokket å bli over 7 mnd! Tiden har gått så utrolig fort, og er ikke lenger lille valpis, men bare valpis.. Vi koser oss med mange fine turer alene, og sammen med venner med og uten hund. Kajsa er virkelig drømmehunden, og jeg nyter livet med henne :icon_confused: Får en sånn indre ro av å være med henne..er som å ha et akvarie å se på..hehe..

Her er det noen bilder av frøkna.

1destur251.jpg

Gal gal gal

1destur289.jpg

Frstebilder5.jpg

Et av de få bildene de står stille sammen på..

Frstebilder69.jpg

Frstebilder94.jpg

IMG_6771.jpg

IMG_6909.jpg

IMG_6913.jpg

IMG_6993.jpg

Hva skjer a??

IMG_7067.jpg

Teppe3.jpg

Koser seg med Mira

Tur10jan1068.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kajsa er virkelig drømmehunden, og jeg nyter livet med henne :D Får en sånn indre ro av å være med henne..er som å ha et akvarie å se på..hehe..

Hvordan i all verden kan du få en indre ro av den der? Hun er jo høyt og lavt hele tiden jo, ref turen idag :D Og akvarie :wub: Ser hun ut som en fisk mener du :icon_confused:

1destur251.jpg

Eller jo, hun har jo litt sånn svømmende stil her :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VAKKER! :D

Takker :aww:

Fantastisk vakker hund! :wub:

Takk takk :D Det er hyggelg å høre

Hvordan i all verden kan du få en indre ro av den der? Hun er jo høyt og lavt hele tiden jo, ref turen idag :D Og akvarie :lol: Ser hun ut som en fisk mener du :D

Men det er jo tur med forbidene hennes (hundene dine altså..)! Villdyret må jo få lov å våkne litt også? Er alltid sånn når jeg knipser av båndet, og kanskje når båndet fortsatt er på når vi møter dere :icon_confused: Og det med akvarie har jeg jo forklart deg før. Er en grunn for at de ofte har akvarie på venteromet hos tannlegen. For inne syntes jeg hun er veldig rolig nemlig. Du vet jo hva jeg er vandt med etter å ha passet Mira i 24 timer, og satte kaffen i halsen x antall ganger :D voff, voff..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...