Gå til innhold
Hundesonen.no

Interessert i LP, spor og rundering?


C.J

Recommended Posts

Beklager så mye, eple og Charpi, for at jeg ikke møtte opp! Jeg trodde først at den 7. var på søndagen, så jeg sa ja til å jobbe på lørdag, og så glemte jeg helt å gi beskjed her inne...

Men jeg er selvfølgelig med neste gang, så sant jeg kan :icon_redface:

Hva med førstkommende fredag eller søndag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager så mye, eple og Charpi, for at jeg ikke møtte opp! Jeg trodde først at den 7. var på søndagen, så jeg sa ja til å jobbe på lørdag

Bra jeg ikke er alene, var overbevist om at 7. var søndag, og jobbet derfor nesten hele lørdagen i stallen.. :hug:

Førstkommende fredag eller søndag er jeg ikke helt orientert på hva som skjer enda, men ikke umulig. Om noe blir avtalt her inne så skal jeg prøve å se hva jeg får til iallefall :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi si fredag 13. november da?

Er åpen for forslag til tid og sted! Jeg er ledig hele dagen så jeg kan uansett tid. Jeg er ikke så kjent så jeg vet ikke om store åpne plasser med belysning... Men vi må jo ikke trene denne første gangen, kan like godt bare gå en tur for min del :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kanskje bedre å sette en dato litt lenger frem i tid hvis det bare er to som kan på fredag?
Jo. er vel det. Var ikke så stor respons her... Bare å komme med forslag folkens! Er det noen som vet om et egnet sted, hvor det er belysning slik at vi kan trene etter mørkets frembrudd?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...