Gå til innhold
Hundesonen.no

Har du mye utstyr til hunden din?


Renate A

Recommended Posts

  • Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Hmm... det begynner vell å bli en del, skal prøve å huske allt:

1 ball med snor

1 ball

refleksvest

3 børster

hårføner (egentlig mamma's :oops: :D )

9823475538 gnagebein (haha :lol: )

1 halsbånd

3 kobbel

2 klikkere

1 apportbukk

Maaaange tepper

3 bur

2 godbit "poser" til å ha godbiter oppi

Masse mer også...men husker det ikke i farta! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

toya har ikke så mye hu heller... mat og vann skål, ett langt bånd, og ett kort lær bånd, ett kobbel med refleks, kjøpt på canis, kurv, noen leker ( må kjøpe meg lang line da) men ellers har ikke hu så alt for mye nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VEGA:

4 halsbånd

2 kobbel

1 refleksvest

masse bamser

hundeseng med teppe

hundehus

børste

Mira:

2 halsbånd

2 kobbel

masse leker

masse fine pyntetørkler* miko har laget*

;):P:P

chip

børste

hundeteppe

kvalle...

Blir mye mere mere etterhvert! elsker å shoppe hundeting! venna mine blir gærne når jeg er bestandi skal innom dyrebutikken å kjøpe til dyrene

:P:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Har en caravelle hvor hele bagasjeromet er fullt opp av: bilbur, leker, langliner, trenigskobbel og utstyr, kløv, dekken og masse leker

Hjemme ligger det også masse halsbånd og forskjellige kanalbånd, utstillingskobbel, mer leker, varmedekken, seler, merketrekanter, NRH-effekter, refleksvest.... lista er lang. I tillegg så har odin og pusen hver sin hylle i et av kjøkkenskapene til godbiter, tyggebein o.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Tja, mye og mye.

Bur selvfølgelig, som nesten aldri blir brukt. Det var med fra oppdretter når vi fikk Banjo. Bruker det noen ganger i året.

Han hadde en hundeseng, den tok en annen hund over. Så fikk han enda en hundeseng, annen type. Den tok katta. :roll:

Så han har en vanlig hodepute som han ligger på i stua, pluss ett fleeceteppe som har hengt med siden han var valp.

Puppia-sele med kobbel. (bånd?)

Tynt sort enkelt halsbånd. (Sånn nylongreie)

2 flexi-bånd. (1 her, 1 på hytta)

Og nå i jula har vi kjøpt jakke og genser til han. :oops:

Jeg er fortsatt meget ambivalent til de klærne, men han digger de tydligvis, og nekter og gå ut uten jakka på, og inne sitter han og ser på genseren (fleece) til vi tar den på han. Så da så.

Ellers har han 2 bamser. Thats it.

Men selvsagt sakser, børster, bartekammer, føner, utstillingsbord osv. Men det tror jeg Banjo fint kunne greid seg uten. Fnis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har det vi trenger av halsbånd og kobbel. Vi har nå begynt å ta i bruk utstyret etter vår forrige schnauzer - det er av lær og det liker jeg best.

Mannen min må ha kobbel av nylon, så det bruker han.

Vi har matskåler av stål. 3 stk.

Ellers har vi en hundeseng i hver etasje ( billige i plast med madrass oppi), et Vari Kennel transportbur, et sammenleggbart stålbur, et bilbur, springer til sykkelen - og skikkelig polstret lærsele til denne.

Når hun blir stor nok så skal vi begynne og sykle.

Når man har hatt hund i mange år, så blir det litt utstyr etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lisa hadde en del, men mye av det er ødelagt eller borte :(

Av leker har hun 1 pinnsvin som hun elsker og en kong. Resten av lekene hennes har hun gravd ned i hagen. Smart :roll: Hun har også to halsbånd, ert i lær ogg et i nylon, 3 kobbel av nylon og en flexi-line, 1 kloklipper, 3 karder og en kam.

Vesla har ikke så mye. Hun har et nylonhalsbånd, et reflekshalsbånd, en flexi-line, et nylon kobbel, refleksdekken, varmedekken, genser, og et nylonkobbel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nok mani jeg å :( Bajas har bling my name fra pet shop girls, det er den som er på profil bilde :( Tillegg har han 3 andre pynte halsbånd i lær.. Sist jeg hadde opprydding så hadde jeg 18 stk kobbel + en flexi som er benyttet engang.. Jeg har 2 stk kløv,3 trekk seler, 2 spor seler,3 stk strikk liner, 4 langliner, 2 vinter dekken, 12 potesokker, 5 stk bringkobbel, 6 løsbitt, 4 refleksvester, 4 blink halsbånd,masse valpehalsbånd, 2stk førstehjelp skrin 2 stk halti som ikke benyttes lenger :( =D>

Leker har jeg ikke kontroll over sikkert flere hundre baller som flyter rundt i akerselva :( i rote skuffen så er det hvertfall konger, baller med og uten tau, 10talls flyte leker til vann. Hundeliv messa i år brukte jeg 2500kr på stæsj til bajas inkl bling my name halsbåndet :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hundene mine har alt for meget. I tillegg til at jeg har en del utstyr fra de gamle hundene mine som er enten for store elle små til Nirm og Bogar.

De har egen hylle på kjøkkenet med godis, i tillegg til hylle i boden.

Jeg har fått forbud av familien om å ønske meg hundeutstyr i jule og burdagsgave. De gikk lei av å bare kjøpe til hundene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt for mye...

Siden det tar for mye plass her så får jeg ramse det opp på denne måten:

To förtønner i kjelleren

En skittentøyskorg oppe

En kasse i bilen

Pluss litt ting som ligger i ene skape

og jeg skal nå til brukshunden for å se etter en ny skinnline :oops:

(må legge til at dette har vært til flere hunder gjennom tidene, men jeg kan jo ikke kaste/selge ting som jeg hadde til scäferen... den kan jo komme en slik i hus igjen.. ](*,)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg har spesielt mye.

Til å gå tur med har jeg: ca 3 halsbånd, 4 bånd, 1 sele og 1 grime

Har 2 dekken, et rosa i ull, og et for iskalde dager.

Ellers har jeg vel bare nødvendige ting som : bur, førstehjelpskrin, klotang, go biter, poser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har altfor mye til min beskjedne welsh. Men med kjøpedilla, og nærmest abstinente symptomer om jeg ikke er innom dyrebutikken minst to ganger i måneden, så blir det slik.. :D Og jeg har gjerne 3 forskjelige utgaver av hvert bånd. Har blått flexibånd, grønt flexibånd, rødt flexibånd, svart flexibånd, også var det alle koblene da, enten i web eller lær eller nylon eller.. Men så sliter jeg sjelden ut noe også, då, når jeg kan varierer fra dag til dag. Har en koffert full i pelsstell-remedier, enda denne bare er i bruk to ganger i året.

Synes man skal ha litt utstyr, jeg. Har fått flere telefoner fra venninne som plutselig har mistet sitt eneste halsbånd, eller det ene kobbelet hun hadde liggende. Da er det fint å være reddende engel, slik at det planlagte lufteturen ikke må avlyses.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

har ikke så veldig mye, men blitt litt mer nå når han har blitt større

så har: halsbånd med sånn skjerf greie, et i rødt i "lær", et brunt lærstrup, et i tøy.

Ski trekk sele og antitrekksele.

skinnkobber, langt tøybånd (egentlig leietau til hest), retrieverkobber, to tynne røde og flexibånd.

masse forskjellige leker, men blir stadig kjøpt nytt for noe blir ødelagt.

skal kjøpe dekken, sporsele og sikkerhets sele til bil nå snart :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...