Gå til innhold
Hundesonen.no

Har du mye utstyr til hunden din?


Renate A

Recommended Posts

Har du mye utstyr eller er du av den pesronen som har ett kobbel og et halsbånd?

Jeg har KJØPEMANI!!

Chicka har masse halsbånd i forskjellige farger og fasonger, men ikke sånne *blingbling* halsbånd.

Hun har to seler, kløv, masse Kobbel osv osv..

Syntes det er morro å kjøpe utstyr til hun og syntes hun blir så fin atte og hun virker stolt. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Nja.. Har egentligt ikke så mye til Diego.

Han vokser jo enda, så ser ikke vitsen i å kjøpe masse ting til han da.

Men har ett par halsbånd og lenker.

Refleksdekken. (Vanlig dekken trenger han ikke)

Kløv skal jeg kjøpe, men må vente til han er ferdig utvokst..

Sele skal jeg også kjøpe når han er ferdig utvokst. :D

Så når Diego blir stor så skal jeg kjøpe MASSE.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hoper seg opp, ja. 2 skuffer, gangen full, samt en nedpakket kartong. For ikke å snakke om diverse bur, kløver, ubrukte dekken og alt mulig rart.

Det er jo så mye man bare MÅ ha! :D

..om man bruker det er jo en annen sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja egentlig ikke, har to halsbånd, men det er etter den forrige hunden, eneste jeg har kjøpt til Lucas er et kobbel, og masse bein da. men hadde jeg hatt penger så hadde jeg kjøpt masse! også vokser han ennå så jeg venter litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg har 30 halsbånd på to hunder jeg...

Når skal jeg få brukt det da?

også har jeg en haug av annet utstyr, brukte 600 kroner på vester til hundene for vi er på vannet hele sommeren.

Men jeg bruker de jo ikke for de syns det er kjempe ekkelt å ha på seg vester :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AAAAltfor mye...... :oops:

Jeg orker ikke begynne å tenke på hvor mye jeg har engang.

Men jeg har bare 2 halsbånd.Og 2 seler...

Jeg hadde endel bånd.Men de har Loke gjort kål på en etter en.Nå har jeg bare igjenn et dressurkobbel i lær som nesten er tygd i stykker og et blått et..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du mye utstyr eller er du av den pesronen som har ett kobbel og et halsbånd?

Jeg har KJØPEMANI!!

Chicka har masse halsbånd i forskjellige farger og fasonger, men ikke sånne *blingbling* halsbånd.

Hun har to seler, kløv, masse Kobbel osv osv..

Syntes det er moro å kjøpe utstyr til hun og syntes hun blir så fin atte og hun virker stolt. 8)

Hehe.....-hvor begynner jeg da...? hmm....*tenke*

Odin har 14 halsbånd i nylon, lær,og *blingbling* som noen kalte det.

Så langt 4 dekken, et refleksdekken,en lærsele, 4 kobbel i lær (forskjellige lengder), 4 eller 5 i nylon (og forskjellige lengder), kløv blir vel snart kjøpt.

Ellers så har han og ørten tepper i forskjellige farger.

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan si det slikt da...

Jeg synes det er morsommere å kjøte ting til Tini enn å kjøpe ting til meg selv.. hehhee

Har jo ikke så mye enda da.. Men samler jo seg litt etter vært.. hehe..

Har vel 3-4 halsbånd, 2 seler, masse slike bånd, dekken, skal bestille noen gensere i morgen.. morsomt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja de har mye.

div utsyr for og stelle dem

2 regndresser den ene er for stor den andre bruker jeg ikke.

div dekken,

en hunde jakke men jeg skal sende den til vennine. fordi den brukes ikke ine hunder liker den ikke :D de banka den bare hehehe.

leker som liger i ekse jeg har 2 hunde bur

3 hunde senger

lenker og halsbånd utstillings bånd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke så veldig mye. Eller, det vil si - jeg har vel sju bånd av forskjellige slag, men jeg bruker bare et lærbånd liksom. Og siden jeg veit at det kommer til å bli sånn med alt sammen (altså å eie en del, men bare bruke en av dem) gidder jeg ikke å kjøpe unødvendig mye. Det er jo så dyrt også, og penger har jeg ikke akkurat overflod av.

Dog, selv om det føles ut som om jeg ikke har så mye syns jeg det flyter over av hundeutstyr også. Hm. Lurer på hva alt egentlig er og hvor det kommer fra. Muligens bør jeg rydde igjennom litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en del utstyr liggende ja.. Måtte jo prøve alt som var og kjøpe alt mulig når jeg drev dyrebutikk. Tok inn masse dilldall som bare jeg selv likte, hehe. Har hverfall 7-8 sett med kobbel og halsbånd, halvtrup, helstrup, clips, kjetting, lær, justerbare kobbel, retrieverkobbel, utstillingskobbel, naglehalsbånd og alt mulig rart. Har et skap med alt sammen i. Det enste jeg bruker aktivt er retrieverkobbel, refleksdekken, bur, øye/ørerens, klosaks, potesalve, dummies og fløyte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Guest Hyper_Bærta

Litt for mye=P

Pipeleike

Tauleike

X-antall baller

Førstehjelps skrin

2 strupe bånd

5-7 børster

Valpebånd m halsbånd

Dagbok

Utstillingsnål

Piggbånd=(=(=(

Springer

Blått bånd med halsbånd

Lærhalsbånd

3 kluter

Rosa ikea bånd med halsbånd<3

4 sokker

Jakthalsbånd

3 kloklippere

1 rødt bånd på 6 meter

3 flexi bånd/1 med lys

1 rødt dressur halsbånd

Reflex halsbånd

2 strikkbånd

2 seler

1 utstillingsbånd

Sko lissebånd som jeg har laga=P

Svart/oransj bånd

1 lærbånd

1 svart bånd m halsbånd

1 blått bånd m halsbånd

1 svart bånd

1 grime

1 seng

3-6 fleecetepper

1 dyne

1 pussekasse

3 Matskåler

2 Vannskåler

för bøtte

Dekken

ReflexDekken

Bur

Burteppe

Og sist men ikke minst: Mitt hjerte...<3<3<3<3<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pito ha rdet hun trenger og mer til. Men noe flust med ting tror jeg ikke hun har.

hun har et lærhalsbånd,et nylon halsbånd (som er ødelagt),en flexiline,et gaaammelt kobbel som holder på å gå i oppløsning,et kjempegodt kobbel som pappa har sveiset til meg! (beste kobbelet jeg har hatt i mitt liv!)

et redningsvest,refleksdekken,regndekken,en sele......ja og masse sånne tulleting. Og så har hun ETT utst bånd (ser ikke vitsen med å bruke penger på flere for jeg driter ikke penger)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...