Jump to content
Hundesonen.no
  • ×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Nye innlegg

• Ble litt emosjonell når jeg så på forrige episode. Håper det går bra med matmor til Barack🥺
    • Haha! Mye bra fra @borderenher. Men hvordan i huleste har de to gutta, som ringte 40(!?)  steder for å spørre om hundemat, unngått å få med seg at sele er litt mer skånsomt enn halsbånd? 😂
    • Mål for Charlie: Holde motivasjonen hans oppe, og kroppen hans frisk. Ikke sikkert det blir regodkjenning på oss i 2021.  Mål for Bajas: Bygge god relasjon, jobbe mot appellen og få til en god melding. 
    • I lunsj-pausen i dag (har hjemmekontor) gikk jeg en liten tur med Junior. Og så traff vi naboen og tenkte vi skulle gå tur sammen. Men  hunden til naboen virker ikke 😵 Den vil ikke gå på tur. Først må de dra han ut av døra, og så prøver de å dra han videre på tur (+ lokking og luring da). Men nix, den stopper og der står han. Og siden dette er en hund som veier mellom 30-40 kg så er det ikke bare bare å løfte den med seg. Denne hunden er helt "Anton". 😝 Jeg kommer aldri til å forstå meg på folk som syns at hunder som ikke vil bevege seg er så fantastiske/drømmehunder. (Nå syns ikke naboen at hunden sin er drømmehund. (selv om de er skrekkelig glad i den) For de kjøpte hund for å ha en turvenn, som de også skal kunne gå fjellturer med, men det ser jo ikke lovende ut...)
    • Med mitt bruk så varer de fra en halv til en hel vinter-sesong før kjettingen ryker. Vet ikke helt hvorfor da jeg ikke er verdens største person men tror det kommer av at jeg noen ganger må bremse gjengen foran i kobbelet. Grunnen til at den grove varianten ikke sitter så godt på foten er fordi jeg har små føtter og kjettingen er for grov til å ligge godt rundt skoen. Meeen, jeg er veldig fornøyd med dem og har tilgode å komme hjem uten brodder på. Har ikke tall på hvor mange andre merker som bare sklir av skoen...dem ligger vel rundt i skauen her et sted
  • Nylig opprettede emner