Gå til innhold
Hundesonen.no

Er du redd?


Cavalier&Collie

Recommended Posts

Ja det er jeg også bange for!!!!

Jeg tror ikke jeg kan leve uden hund i længere tid, så hvis det skete tror jeg, jeg ville beholde hundene selvom jeg selv hostede, harkede og var rød over det hele. Altså hvis jeg på nogen måde kunne overleve.

Det ville være værre hvis en anden i familien f.eks et barn blev allergisk for der kan man jo ikke forvente at de skal/kan leve med det.

Mvh. Tina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har allergi nå jeg... Så det jeg frykte er at mine fremtidige barn skal få det også... Nå går jeg på tabletter slik at jeg kan ha Aro. Men vet av erfaring med kosing på andre raser at jeg får utslett av dem, selv om jeg går på tabletter. Reagerer bl.a. på dalmatiner og dachs. Men heldig vis går det bra med Aro... Så jeg håper ikke jeg får noen superallergiske barn!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er redd for det... masse allergi i min familie! har dessuten fått utslett så jeg tror jeg reagerer på noe, tør ikke dra til legen for å sjekke i tilfelle det er hund... :D hadde det for så vidt før vi fikk Arjen, men... vi sier jeg reagerer på sitrus eller noe [-o< :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var hos en doktor å tok allergi prøve før vi fikk Aro. Og det slo ganske godt ut på hund. Jeg spurte om det gjalt alle hunderaser å han sa jeg måtte ikke kjøpe hund. Men jeg skulle ha hund!! Vi var på besøk mangen ganger hos oppdretter å der var det ingen reaksjon når jeg gikk på medesin. Heldigvis!!! Men tror nok jeg holder meg til RR, selv om det er flere raser jeg kunne tenkt meg. Men jeg er glad for den jeg kan ha :lol: Men det er flere grader av allergi så det er ikke sikkert det går like bra med alle. Tenkte jeg avsluttet med det slik at ikke alle som har allergi kjøper seg RR, det er ikke sikkert det funker på alle!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej Lissi... ja, det er også noget af det værste jeg kan forestille mig, uha da. Men det ville også være aldeles skrækkeligt hvis ens hund blev allergisk over for mennesker... det har jeg hørt de kunne blive... har godt nok aldrig fået det bekræftet fra kyndig side, men alligevel, bare tanken. :lol: :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej Lissi... ja, det er også noget af det værste jeg kan forestille mig, uha da. Men det ville også være aldeles skrækkeligt hvis ens hund blev allergisk over for mennesker... det har jeg hørt de kunne blive... har godt nok aldrig fået det bekræftet fra kyndig side, men alligevel, bare tanken. :lol:  :oops:

Hehe hunde som er allergisk overfor mennesker? Hihi det har jeg aldrig hørt. Det lyder lidt usansyneligt hva :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen i vår familie er alergiske, eller skal jeg si var allergiske.

min mor kom i overgangsaldere og ble plutselig alergisk mot det meste :lol: men hun reagerer ikke på hundene mine :D heldighvis, men hun reagerer på katter :D men det har vi ikke i hus lengre. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir litt tett i hodet når chicka har røyte periode, ellers merker jeg ikke så mye.

Men jeg får vondt i hodet etter jeg har vært i stallen og det bekymere meg litt :lol: , for jeg elsker hester og vil gjerne fortsette med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej Lissi... ja, det er også noget af det værste jeg kan forestille mig, uha da. Men det ville også være aldeles skrækkeligt hvis ens hund blev allergisk over for mennesker... det har jeg hørt de kunne blive... har godt nok aldrig fået det bekræftet fra kyndig side, men alligevel, bare tanken. :lol:  :oops:

Ehh ... "Lissi" :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...