Gå til innhold
Hundesonen.no

TEIT dyrebutikk allså!


Tini

Recommended Posts

Jeg begynner å bli så veldig lei en VISS dyrebutikk...

Jeg har nå sendt pappa i dyrebutikken for å kjøpe hunde mat til Tini.

Han får beskjed om hva foret heter...

Og to ganger så propper dyebutikken på han helt annet fòr...

Første gangen.. så ga de han fòr fore yoki terrier ( husker ikke helt hvordan man skriver det.)

Pappa sa jo ja.. tenkte jo at dyrebutikken viste da dette.. Det er greit.. jeg bare gikk å byttet..

Den andre gangen nå.. så dro han innom igjen...

Så propper de på han slik sensibel fòr.. samme type og slik.. men det er ikke den vanlige.. Koster liksom 100 kr dyrere for posen..

for pappa hadde nevnt at hun ikke helt greier å holde seg...

Jeg hadde ikke noe mere mat.. så måtte jo gi henne foret...ååååååååååååååååååå blitt enda værre...

Har 7 kg mer avføring nå jo... slitsomt...

så skal si det til de nå neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja ja tydelighvis så prøver de å få deg til å kjøpe dyrere for, men husk det at på hundefor nå for tiden så har de smaksgaranti, det vil si at hvis hunden ikke liker det så kan du levere sekken tilbake(åpnet) og be om en annen sort.

det er noe jeg glatt hadde gjort hadde hundene mine hatt mere avføring fra et for en det de normalt har når de bruker det vanlige foret(hadde gått rett tilbake til butikken og sagt at hunden spiser ikke foret).

men vi er jo så passe heldig at hundene her i huset spiser og tåler det de får uansett hvilken type det er, men vi holder oss til en sort for da de får bra pels av det. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner å bli så veldig lei en VISS dyrebutikk...

Jeg har nå sendt pappa i dyrebutikken for å kjøpe hunde mat til Tini.

Han får beskjed om hva foret heter...

Og to ganger så propper dyebutikken på han helt annet fòr...

Første gangen.. så  ga de han fòr fore yoki terrier ( husker ikke helt hvordan man skriver det.)

Pappa sa jo ja.. tenkte jo at dyrebutikken viste da dette.. Det er greit.. jeg bare gikk å byttet..

Den andre gangen nå.. så dro han innom igjen...

Så propper de på han slik sensibel fòr.. samme type og slik.. men det er ikke den vanlige.. Koster liksom 100 kr dyrere for posen..

for pappa hadde nevnt at hun ikke helt greier å holde seg...

Jeg hadde ikke noe mere mat.. så måtte jo gi henne foret...ååååååååååååååååååå blitt enda værre...

Har 7 kg mer avføring nå jo... slitsomt...

så skal si det til de nå neste gang.

Ikke for å være frekk her...men hva er det som er så teit med dyrebutikken her..? :? -det kan jo være din far ikke har husket helt rett navn på foret første gang..-tro meg - det er maaange som ikke husker navnet på foret til hunden sin,og det er ikke såå lett å tolke "jeg skal ha en sånn grønn sekk som heter...ehh....-bena..??"...

Og så når din far har vært nede for å bytte sekken, så har han jo prøvd å forklare da..-han har fortalt litt om hunden,og de i butikken har handlet deretter..

-så nei - jeg kan ikke helt se det teite.

Uansett så har du - som Lazita sier - smaksgaranti på alt for fra dyrebutikk. Ta med deg kvittering, sørg for at det er mer enn halve sekken igjen, og vips - du får bytte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...