Gå til innhold
Hundesonen.no

Lydighet


Anne

Recommended Posts

Vi har tatt et valpekurs, hvor vi fik private timer. Det var altså kun Espen, meg og Rocky :D

Og så trener vi litt i ny og næ. Vi har ikke et fast skema når vi trener, men vil sige at vi jo egentlig trener hver gang vi går turer, hvor vi trener: Gå pænt i snor,på plass og sånne små ting.

Min onkel som er hundeinstruktør kommer engang i blant og da blir det en masse trening :D 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har gått valpe kurs med to av hundene Tinka og Bamse, mens vi har gått grunnkurs med to av hundene Bamse og Småen. Bamse gikk rett i fra valpekurs til grunnkurs og stod da med glans på prøven etter grunnkurset, tror han kom på 2 plass hvis jeg husker rett.

Småen husker jeg ikke hvilken plass hun fikk men hun stod no hun også, og med tanke på at hun bare har lært seg å vise seg i utstillingsringen før så synes jeg at det er bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har gått valpekurs og skal begynne på hverdagslydighetskurs 9. februar.

Går på miljøtrening hver onsdag med retrieverklubben. En time med trening sammen med tjue andre hunder, og Tinka blir bare flinkere for hver gang. På hundetreffene våre hver mandag blir det også litt trening. Ellers så prøver jeg å få til minst 5-10 minutter hver dag. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med Spot har jeg gått, valpekurs, nybegynner 2, appelmerke, klikker kurs og nybegynner agility kurs.

Med melissa så har jeg ikke gått på noe ennda.. men hun er fortsatt ung, fyller 1år i mars, skal først og fremst satse på agility med henne, men det er godt muligt at vi tar appelmerke og! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Guest Vicky

Jeg har gått på kurs hos Berith Larsen fra første stund. Hun er superflink. Vunnet Norgesmesterskap tidligere flere ganger. Jeg trener på kurs 3 dager i uken. Hver dag trener jeg 2-3 timer. Dette er fordi jeg har en australian shepherd som er en meget krevende rase. Ellers følger jeg Nordenstam metoden som jeg syns er helt strålende. :( Vicky er hvertfall kjempeførnøyd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...