Gå til innhold
Hundesonen.no

Nytt treff snart?


MegaMarie

Recommended Posts

Kunne tenkt meg et streff i nærmeste fremtid. Nå er jo våren kommet, utmerket tid for å møtes igjen :P

For øyeblikket er sikkert mange opptatt med eksamen ol, jeg er opptatt med agility fremover en del helger, men vi kan da like så godt starte plaleggingen nå så vet vi at alt er klart til vi er ferdig :lol:

Noen forslag på hvor og når? Jeg er opptatt denne helgen, ikke neste, men de 2 etter der igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og en venninne med hunder skal møte Charpi ved slottet (Fjøsanger) på mandag formiddag. Tidspunkt er ikke avklart.

Da er vi så langt:

doberman tispevalp

nakenhund hannvalp

balnding border collie/buhund ca 1 1/2 år tispe

collie tispevalp

Det er bare til å hive seg på! :(

Edit: også blir Mette og rottis bea med! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi blir sikkert ikke med, siden Bea kanskje har pelsmidd! Men er med om vi ved en senere anledning når vi har fått avkreftet eller bekreftet/behandlet dette :(

Skal til vet på tirsdag håper jeg :P Ellers kan vi de fleste helger.. Vi flytter til Stavanger i Juli/august, så det MÅ jo bli et treff før det :P Syns det er utmerket å treffes i Kanadaskogen egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist da, hadde gledet meg til å treffe den staselige damen igjen :) Vi får prøve å få til et treff til før dere reiser!

Noen andre som kunne tenke seg å være med?

Definitivt! Gleder meg til å se hvor mye vidunderet ditt har vokst også :)

Forøvrig forlanger jeg at dere tar MASSE bilder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

eple: Er du bare i Bergen for sommeren, eller bor du der fast? Jeg flytter dit om 3 uker og vil gjerne være med på treff. Hadde vært spesielt artig og fått møte en korthåret collie, da jeg ikke har slått den helt fra meg som evt. neste-hund... :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...