Gå til innhold
Hundesonen.no

Miniatyrhund treff på hellestø stranden


hanne

Recommended Posts

Ja alle Rogalendinger , som overskriften sier!

Treff hver søndag på Hellestø stranden kl.14.00

Alle miniatyrer er velkomne.

Fint om dere sprer slik at vi kan bli mest mulig!

Er helt i startfasen men håper vi kan få til et hyggelig treff med masse hunder, vil annonsere der det er mulig.

Info:

Hellestø stranda er delt i 2 av en knaus, når du kommer ned på stranda fra parkeringsplassen går du til høyre mot knausen. Bak er det en liten skjermet strand hvor det ikke kommer så mye folk. Ypperlig plass å slippe hundene på.

Vel møtt!

Edit:

Første gang var forrige søndag.

6 chi

2 tibber

1 dp

1 mops

Planlegger også å få til noe grilling nærmere sommeren!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hmm.

Vis eg var på trett plass i dag, så var oppmøte heller labert... Vis det var nokon andre der så hadde eg vorte kjempe glad for ein litt nærmare beskrivelse på kor det er. Har flytta hit ganske nylig så lokalgeografien er ikkje heilt i boks endå.

Håper på betre lykke neste søndag :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

sorry sorry! har vert labert i det siste pga, dårlig vær, syke unger og syke hunder. Men om dere sender meg en pm eller mail (hannesin@yahoo.no) med tlf nr deres skal jeg sende sms når vi har treff. Planen var å få det til hver søndag men siden det har vist seg å bli litt vanskelig for noen (spesielt meg som har dratt dette i gang) så har vi diskutert om vi skal ha fast en gang i mnd og heller avtale på treffet om vi vil feks. neste søndag!

litt bedre å ha nr til de som er intreserte for å holde folk oppdatert. Er ikke her inne hver dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Nå har jeg sparka meg selv i baken og laga gruppe på facebook. Neste treff blir lørdag 17. oktober kl 15.00 på hellestø stranden.

Meld dere inn i gruppa. kommer til å poste info om kommende treff der.

Gruppa heter miniatyrhund-treff

Håper at flere tar med sine søte små og kommer:)

Vi snakkes:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Heisann...

Det virker kjempe flott med ett miniatyrhund treff. Har selv en papillon og var på Hellestø strand i dag kl 15:00 og forventet å finne mange hunder og hundeeiere. Dessverre så har det nok skjedd en eller annen misinformasjon, for når vi kom der kl 15 så var det svært få folk igjen!

Har nå meldt meg inn i gruppen på facebook og håper å klare og komme meg til neste treff! =]

Hilsen Åse og Bibo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann...

Det virker kjempe flott med ett miniatyrhund treff. Har selv en papillon og var på Hellestø strand i dag kl 15:00 og forventet å finne mange hunder og hundeeiere. Dessverre så har det nok skjedd en eller annen misinformasjon, for når vi kom der kl 15 så var det svært få folk igjen!

Har nå meldt meg inn i gruppen på facebook og håper å klare og komme meg til neste treff! =]

Hilsen Åse og Bibo

Å død å pine. Jeg ser NÅ at jeg har skrevet kl 15.00 her.... at det skal gå an å være så vimsete.

Jeg så du kom men regnet med det ikke var for treffet siden du kom kl 15.00... nei dette er flaut.. beklager så mye :lol:

jeg kommer kun til å poste det i facebook gruppen fra nå av så er jeg vertfall garantert å ikke gjøre den samme feilen igjenn.

Men sånn ellers så var det 16 hunder på treffet i dag.

Og silje! Sheltier er også hjertelig velkommne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...