Gå til innhold
Hundesonen.no

Jeg vil se dine halsbånd!


Recommended Posts

Vår hund har 1 halsbånd og en sele. Kjøper kun nytt hvis det ikke passer eller vi ikke er fornøyd med det vi har. Ser liksom ikke vitsen med mer hvis det ikke er en grunn for det.

Tar jeg ikke feil, så virker det som det er mest jenter/damer som er representert i denne tråden med sine samlinger - Litt typisk jenter/damer kanskje :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 312
  • Created
  • Siste svar

Nå har jeg klart å blogge med bilder av alle halsbånda mine.. Får de ikke til her via fotobøtta, beklager folkens.. Men besøk gjerne min blogg.. Blir glad for det..

Og ja er kjempefornøyd med Høy-fart sine syferdigheter...

her er linken:

http://prikkeprinsessa.blogspot.com/2009/05/halsband.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Debbie: Ja, det var litt av en samling. Når får du brukt alle disse?

Å hvor kult hadde det ikke vært med halsbånd hvor det sto, mandag, tirsdag, onsdag, osv :)

Jeg har kjøpt et par nye bånd og en sele idag..skjønnte jeg hadde for få når jeg så dette :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan absolutt ikke si imot deg KarpeSkrotum....! Men se det positive da, det er jo gøyere for dere mandige karer i dyrebutikken enn klesbutikken vel? *fnis*

Så lenge man har råd, så er det bare morsomt. Om man lager eller kjøper.

Bare fint at vi kjønn har våre særpreg på forskjellige måter.

Undertegnede skyr klesbutikker som om det er noe smittsomt der inne ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høy-fart:Oj,du har sydd selv?Utrolig flink til sy da de er jo kjempe fine! Debbie:så fin modell og utrolig mange fine halsbånd!Heldig som får så mange laget også!Bra du skrev hvor mange kom fra også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kul samling! Likte spesielt godt det med masse farger, og nagle-halsbåndet var tøfft da :thumbs: Sånn vil jeg og ha. (til casper)

Liker det godt jeg også, Det er fra Collarmania;)

Hihi.. Naglene er kule.. Må jo bare ha det siden jeg har en utprega "pinglehund" ellers :lol: Bruker det skjelden da, bare når vi skal ha det litt morro;)

Men liker kjettingen gangske godt, for den ser lisosm stili ut, samtidig som den er ganske bred, og halvstrup, så blir ikke noe værre enn å gå med vanlig halvstrup liksom:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zoey:det var da mange kjempe fine halsbånd!Det med utstående naglene var bra tøfft da!hihi.Har sånn dobbelt kjetting jeg også vært dårlig til bruke det.Må ha på i morgen! :thumbs:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høy-fart:haha,så fantastisk fin den sela var!Ble skikkelig tøff med den og halsbåndet ja!Kjempe fin nye halsbåndet også :)

Han ser jo egentlig helt patetisk ut i den selen :-) Den ble innkjøpt da han var 3 mnd gammel. Var vel før jeg innså at det ikke var noe staffe jeg hadde kjøpt meg ja :) :) :)

Fyller liksom ikke helt brystpartiet så godt syns jeg :-)

Jaja, burde vel egentlig bare få solgt den siden den ikke er i daglig bruk kan man trygt si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe,fyller ikke hele brystpartiet helt nei :) Er jo det som gjør den så utrolig kul da at folk flest venter ikke se en liten whippet gutt i så tøff sele!

Greit ha selv om ikke blir nå særlig brukt da,har masse jeg aldri bruker men,kan da ikke selge det!Kanskje jeg får bruk for det en dag...hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha ha ha den sela var dritkul høy-fart! hvor har du kjøpt den? *fnis* Casper er jo egentlig ganske kraftig, så hadde liksom ikke blitt like ironisk på ham.

Fant den tilfeldigvis på en lokal dyrebutikk i sin tid.

Debbie og jeg prøvde den på ho sin forrige dalmis, Tequila, og den passet en del bedre på ho ja. Hadde sikkert vært blitt dritlekkert på en hanne som er enda kraftigere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*klippet*

Nysydd halsbånd i går

IMG_0108.jpg

Hei du høy-fart! Kjempe fine halsbånd du syr! Men lurer bare på hvor du kjøper de "spennene" og d-ringene? Bare på en vanlig sybutikk? Ble litt inspirert nå jeg :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...