Gå til innhold
Hundesonen.no

Jeg vil se dine halsbånd!


Recommended Posts

  • Svar 312
  • Created
  • Siste svar
jeg skulle til å bestille fra collar mania igjen, og så at selve shippingen ble over 26 dollars. Kunne ikke huske det ble så dyrt sist.. andre som har betalt noe lignende i porto?

Jeg vet, er dritdyrt :/ så sist gang bestilte jeg to i samme slengen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er de halsbåndene jeg fant nå, tror ikke jeg har med alle hit... men dette er de fleste. Trodde faktisk jeg hadde flere, men han har jo nettopp satt seg i størrelse da, så samlingen kommer vel til å vokse drastisk fremover :P

HALSBAND12.jpg

Dette er favoritten min tror jeg, fra collarmania. Brukes ikke så ofte, bare når han skal pynte seg litt :P

halsband001.jpg

Vinterhalsbånd fra kennel. Akkurat passe stort, og mykt og godt. Men ikke særlig pent.

halsband002.jpg

Skinn fra collarmania, med semsket griselær inni. Ganske tjukt, og litt voldsomt til hverdagsbruk kanskje, men veldig fornøyd.

halsband003.jpg

Nyeste tilskuddet, fra ezy dog (kjøpt fra hundekroken.no) Virker veldig solid, og jeg er fornøyd med det. Er dette han bruker til hverdags nå.

halsband005.jpg

Også collarmania. Godt brukt, er veldig fornøyd med dette, synes halvstrup er genialt, så det passer hele tiden liksom. Er ett av de han bruker mest.

halsband006.jpg

Halsbånd som passet i en måned eller noe. Lilla og feminint :P For lite nå, men sånn ellers var jeg veldig fornøyd med kvaliteten.

halsband007.jpg

Styggeste halsbåndet jeg har, kostet 30 kroner på europris. Båndet som fulgte med varte i ti minutter. (og jeg overdriver ikke engang)

halsband008.jpg

Hverdagshalsbåndet i skinn. Enkelt og greit, tynt og lett og trenger ikke være redd for at det skal bli skittent :P Synes det er kjempefint med halsbånd med farger, og mønster, men sånn i bunn og grunn er det finest med noe klassisk.

halsband009.jpg

Kjettingstrup. Ikke brukt så ofte, var egentlig bare for å jåle ham :P

halsband010.jpg

Valpehalsbåndet. Identisk med det over her, og kjøpt i danmark samme dag som det var bestemt at jeg skulle få kjøpe valpen :P Var meget bekymret over størrelsen, var sikker på at de ble for lite... men den gang ei, det passet ikke før han var 4 mnd... :P

halsband011.jpg

Helstrup. Bruker det egnetlig ikke lenger, men synes det er ganske pent på ham egentlig. (viktig viktig :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig veldig mange fine halsbånd her ja :P

Jeg har bare TO halsbånd til min hund(pluss to for små valpehalsbånd), er jo ikke vits når han har så lang pels :P

Det ene er et i svart plysj. Og det jeg bruker nå er et helt vanlig i brunt skinn. Kjempespennende :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, her var det mange kjempefine halsbånd! Mine jenter har bare 2 halsbånd hver, begge er Nomehalsbånd, sorte. Så har de seler som de bruker til daglig. Ikke så spennende akkurat, men veldig praktisk! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lola Pagola:Kjempe fine halsbånd!Det med tegneserien på er super kult da!Og neida,det nydelige med skinn fra Colar Mania er ikke for voldsom til bruke til hverdags skjønner du :P Behagelig for hunder med breie halsbånd også.

Hihi,litt som meg ser jeg da du også har kjetting for han skal pynte seg!Har det frøkena her også og jeg har blitt litt bekymret for at folk tror jeg bruker kjetting strup!

Jeg da som aldri bruker strup av noe slag.Haha,har det kun for ser litt tøff ut :P Men,jeg har festet en splitt ring mellom ringene så det ikke kommer på strup men,blir et vanlig bånd.

Har jo hørt om flere hunder med helvstrup under lek som har blitt kvalt.Grøss og gru.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke ta bilder av mine to kuleste halsbånd for hunden min og halsbåndene er i Sandefjord.

Men det ene er hvitt med sorte dødninghoder og det andre er i rødt "slangeskinn"

Det i rødt "slangeskinn" er mitt favoritt halsbånd :P Sele liker jeg ikke og halvstrup brukes kun til pynt og når vi skal på byturer... :P

Ellers så var det Charpi her delskyldig at jeg fikk valp :P Overtok jo ett lass av hennes valpebånd :P (og diverse andre ting siden hun er shoppoholiker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DSC05710.jpg

Selene mine, som jeg har her. Ligger en hos en venninne, en hos min mor og 2 på Geilo og.. :P *litt pinlig* Og ja, jeg elsker seler! :P

DSC05714.jpg

Halsbåndene jeg har hjemme hos pappa (ligger en del hos mamma, 4-5 på Geilo, og Synikken og div. andre har arvet litt valpeting) :)

DSC05717.jpg

Alt jeg fant i kurven her.. :P

Lola, din samling passer PERFEKT her hos meg altsååååå! *sikle*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lola Pagola:Kjempe fine halsbånd!Det med tegneserien på er super kult da!Og neida,det nydelige med skinn fra Colar Mania er ikke for voldsom til bruke til hverdags skjønner du :P Behagelig for hunder med breie halsbånd også.

Hihi,litt som meg ser jeg da du også har kjetting for han skal pynte seg!Har det frøkena her også og jeg har blitt litt bekymret for at folk tror jeg bruker kjetting strup!

Jeg da som aldri bruker strup av noe slag.Haha,har det kun for ser litt tøff ut :P Men,jeg har festet en splitt ring mellom ringene så det ikke kommer på strup men,blir et vanlig bånd.

Har jo hørt om flere hunder med helvstrup under lek som har blitt kvalt.Grøss og gru.

Ja brede halsbånd er veldig bra, mente egentlig at det blir litt stivt/tykt om du skjønner, stor D ring og to lag med skinn :P Men godt og varmt om vinteren da he he

Han kler det veldig godt, og har egentlig lyst til å bruke det mer, men vil ikke ha riper på det og sånn:P

Jeg blir også bekymret for at folk tror jeg bare bruker strup, og at jeg er en av dem som ikke bryr seg i det hele tatt... men han er jo så kuuul i blank kjetting da, er så klassisk pent synes jeg. Hvis han har det på tur, og han skal løpe løs, tar jeg det enten bare av, ellers så fester jeg navne-greia (den er i en slik krok så jeg lett kan skifte over på andre halsbånd :P ) slik at det ikke blir strup lenger. '

Charpi, ser bare røde kryss jeg? nyeste innenfor halsbåndmoten :)

Bare litt OT igjen, ang. den selen, du har størrelse L sant? Det klør i kjøpe-fingeren nå *huff* må bare bestemme meg for om det blir svart eller camo... Står at L passer dalmatiner, så stemmer vel det og.

(bare si fra om du vil selge din :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRRRRR, fotobøtten min virker ikke, og picasa-bilder nekter å vises her!!!!!!! GIDD du ta en tur på msn, så kan du fikse? *smilepent*

Selen er i Large ja. Den er supergod..! Kom på msn du.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe,ser kun blåe kryss jeg da! Lola Pagola:Ja,skjønner at det sikkert er litt stivt/tykt og med stor ring.Bra varmer han til kaldere dager da!Har et kjempe dyrt skinn bånd med nagler jeg som nesten aldri blir brukt fordi den spenna er jo så enorm!Stakkars lille pelsen har da ikke tenkt knekke nakken! :P

Kjempe lurt det med navne greia på kjettingen.Har eget super tynnt kjetting halsbånd med navnes skiltet på det jeg.Har det alltid under halsbåndene da vi bytter så ofte.

Er litt sånn at på sommeren bruker vi kjettingen mye og andre tynne bånd pga jeg tenker de store tykke blir litt varme? :)

Tar litt av her gitt,tenker da på alt også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

My god for en tråd! Jeg skal hjem og telle og ta noen bilder va mine.. Tror faktisk ikke jeg har fler enn en 14-15 stk jeg..

Høy Fart: Zoey (og jeg) er dypt, dyyyyypt missunnelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pia! Jeg NEKTER å tro at dette er alle dine! Du hadde jo en kasse kun bestående av valpehalsbånd! Også har du jo den stoltingen i gangen som er overlesset med diverse saker og ting også...

Du damen!.. skjerpings! :) Vet du har flere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pia! Jeg NEKTER å tro at dette er alle dine! Du hadde jo en kasse kun bestående av valpehalsbånd! Også har du jo den stoltingen i gangen som er overlesset med diverse saker og ting også...

Du damen!.. skjerpings! :P Vet du har flere!

Haha, men de som henger i gangen gadd jeg ikke hente.. :P Heller ikke de jeg har i vesken. Så har Andrea stjålet en del, du stjålet litt, jeg donert her og der, og det ligger i hopetall på Geilo..! :) Lurer på om jeg har en eske til nede? *tenke*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den selen har jeg og (den gule der) Men aaalt for liten nå, dessuten fikk han gnagsår...

Fint halsbånd!

Sitter du og skriver fra 90-tallet eller?

*mobbe vhs-bunken*

:P

heheh det er så langt de kom på vei til søpla når jeg ryddet i filmene mine( men ehm de har stått der noen mnd ja :) snart på vei til søpla :P )

Charpi:

Halsbåndet er fra collarmania og selen fra Dogleg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DETTE vil jeg også ha! Hvor har du fått tak i det?

Jeg så utrolig mange fine halsbånd på denne tråden altså... Oscar har bare en blå sele og et sort lærhalsbånd. Skjønner at jeg har en jobb å gjøre her gitt! :)

Jeg finner nesten aldri noe som faller i smak i dyrebutikken, og foreløpig roter jeg bare rundt i jungelen av nettbutikker uten å finne helt frem...!

Noen gode nettbutikker å anbefale?

Dette kommer fra min symaskin faktisk. Jeg har sydd det til Zebra (Debbie sin dalmis). Ellers så har jeg ikke så mange nettbutikker å anbefale siden jeg syr de sjøl. DA får jeg jo de akkurat som jeg vil ( Og Debbie da - hehe :-) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kommer fra min symaskin faktisk. Jeg har sydd det til Zebra (Debbie sin dalmis). Ellers så har jeg ikke så mange nettbutikker å anbefale siden jeg syr de sjøl. DA får jeg jo de akkurat som jeg vil ( Og Debbie da - hehe :-) )

Syr du alle selv?? :) Så flink du er!

Tar du i mot bestilling eller?:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...